Adecco söker dansktalande backofficemedarbetare

Adecco, Office & HR, Stockholm / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Adecco söker dansktalande backofficemedarbetare
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Nu behöver vi en dansktalande backofficemedarbetare

Publiceringsdatum
2010-04-15

Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta mycket administrativt, dels i kundens egna system, SAP och excel. Du kommer också att svara på inkommande samtal samt organisera prislistor, kontrollera fakturor och hålla reda på lagerstatus.
För rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter där det även kan bli aktuellt för resor till Danmark för att utbilda verkstadspersonal i företagets system.
Uppdraget startar omgående fram till midsommar, därefter kan du vara ledig i juli och sedan komma tillbaka i augusti för arbete fram till minst mitten av november.
Vem söker vi?
Vi söker dig som talar flytande danska, du har även goda kunskaper i svenska och engelska. Vi ser att du har vana vid Officepaketet, främst i excel.
Som person är du serviceinriktad och mycket noggrann i ditt arbete. Du trivs med administrativa uppgifter och får gärna ha gott tålamod.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående. Uppdraget är åtminstone till mitten av november med chans till förlängning.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån elelr går in via länk; http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=761540
För frågor, vänligen kontakta Elinor Eliasson på 08- 598 982 13.
Välkommen in med en ansökan!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
625126

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: