Adecco söker chefsassistent/administrativ koordi

Adecco, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Adecco söker chefsassistent/administrativ koordinator till läkemedelsföretag
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Nu behöver vi en chefsassistent/administrativ koordinator till vår kund i Solna

Publiceringsdatum
2010-05-18

Arbetsuppgifter
I denna tjänst har du två roller, en som chefsassistent på 50 % och en som administrativ koordinator på 50 %. Som chefsassistent har du traditionella chefsassistent uppgifter såsom budgetuppföljning, boka och organisera möten, göra powerpointpresentationer, hålla ordning på kalender m.m.
Övriga 50 % agerar du administrativ koordinator/support till ytterligare 5-6 personer som arbetar som medicinska rådgivare. Här ska du bistå med allt från att kopiera till att förbereda material, göra powerpointpresentationer och övriga administrativt förekommande sysslor.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet som assistent. Viktigt är att du har erfarenhet från läkemedelsbranschen och förstår medicinska termer. Du kan också Officepaketet väl. Vidare har du mycket goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt.
Som person är du strukturerad och gillar ordning och reda. Du har ett starkt driv och trivs i en servicegivande roll. Du är också lättlärd och har ?skinn på näsan?.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån elelr gå in via länk; http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=773342
För frågor kring rekryteringsarbetet kan du kontakta rekryteringsansvarig Elinor Eliasson på tel 08-598 982 13 eller elinor.eliasson@adecco.se

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
654499

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: