Adecco söker chefsassistent/administrativ koordi
Adecco, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Järfälla eller i
hela Sverige Adecco söker chefsassistent/administrativ koordinator till läkemedelsföretag
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seNu behöver vi en chefsassistent/administrativ koordinator till vår kund i Solna
Publiceringsdatum2010-05-18ArbetsuppgifterI denna tjänst har du två roller, en som chefsassistent på 50 % och en som administrativ koordinator på 50 %. Som chefsassistent har du traditionella chefsassistent uppgifter såsom budgetuppföljning, boka och organisera möten, göra powerpointpresentationer, hålla ordning på kalender m.m.
Övriga 50 % agerar du administrativ koordinator/support till ytterligare 5-6 personer som arbetar som medicinska rådgivare. Här ska du bistå med allt från att kopiera till att förbereda material, göra powerpointpresentationer och övriga administrativt förekommande sysslor.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet som assistent. Viktigt är att du har erfarenhet från läkemedelsbranschen och förstår medicinska termer. Du kan också Officepaketet väl. Vidare har du mycket goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt.
Som person är du strukturerad och gillar ordning och reda. Du har ett starkt driv och trivs i en servicegivande roll. Du är också lättlärd och har ?skinn på näsan?.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån elelr gå in via länk;
http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=773342
För frågor kring rekryteringsarbetet kan du kontakta rekryteringsansvarig Elinor Eliasson på tel 08-598 982 13 eller
elinor.eliasson@adecco.seArbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 654499
Observera att sista ansökningsdag har passerat.