Adecco söker 1 marknadsassistent/säljkoordinator

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Adecco söker en marknadsassistent/säljkoordinator
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Nu söker vi omgående en marknadsassistent/säljkoordinator till ett av våra kundföretag i Göteborg

Publiceringsdatum
2011-04-11

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att vara en del av ett marknadsteam och arbeta med ärendehantering, offert- och avtalsskrivning och ge support till säljare och kunder med bland annat utredningar och problemlösning, beställningar, uppsägningar och statistik. Du kommer även att agera spindeln i nätet och samordna försäljningsarbetet, kravställande samt en del researcharbete.

Erfarenheter
Vi söker dig med ett kundorienterat tänkande som är van att arbeta i högt tempo. Du ska vara resultatinriktad samt ha erfarenhet av att samarbeta med leverantörer, ledning och kunder. Det är meriterande om du tidigare arbetat med bredbandsnät inom IT-området. Du ska ha god kännedom om tjänsteförsäljning samt ärendesystem som Abalon och Netadmin. Goda kunskaper i det engelska språket i tal och skrift krävs samt goda kunskaper i Officepaketet.

Dina personliga egenskaper
Som person bör du vara drivande och målinriktad, ha en god social förmåga och kunna arbeta självständigt. Du är strukturerad och ordningsam och har ett affärsmässigt förhållningssätt. Vidare bör du vara flexibel med arbetstider då det kan förekomma kvällsmöten med kunder. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Vad erbjuder vi
Du blir anställd som konsult på Adecco och kommer att få arbeta med olika uppdrag som matchar din kompetens. För rätt person finns möjlighet till övertag hos kunden. Hos Adecco får du chansen att bredda dina erfarenheter och skapa ett stort kontaktnät.
Ansök
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor rörande rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig Kristian Andersson på telefon 031 725 45 09.
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-04-29
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Kristian Andersson, Rekryteringsansvarig, 031-7254509

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
900986

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: