Adecco söker 1 marknadsassistent/säljkoordinator
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Adecco söker en marknadsassistent/säljkoordinator
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på
www.adecco.seNu söker vi omgående en marknadsassistent/säljkoordinator till ett av våra kundföretag i Göteborg
Publiceringsdatum2011-04-11Dina arbetsuppgifterDu kommer att vara en del av ett marknadsteam och arbeta med ärendehantering, offert- och avtalsskrivning och ge support till säljare och kunder med bland annat utredningar och problemlösning, beställningar, uppsägningar och statistik. Du kommer även att agera spindeln i nätet och samordna försäljningsarbetet, kravställande samt en del researcharbete.
ErfarenheterVi söker dig med ett kundorienterat tänkande som är van att arbeta i högt tempo. Du ska vara resultatinriktad samt ha erfarenhet av att samarbeta med leverantörer, ledning och kunder. Det är meriterande om du tidigare arbetat med bredbandsnät inom IT-området. Du ska ha god kännedom om tjänsteförsäljning samt ärendesystem som Abalon och Netadmin. Goda kunskaper i det engelska språket i tal och skrift krävs samt goda kunskaper i Officepaketet.
Dina personliga egenskaperSom person bör du vara drivande och målinriktad, ha en god social förmåga och kunna arbeta självständigt. Du är strukturerad och ordningsam och har ett affärsmässigt förhållningssätt. Vidare bör du vara flexibel med arbetstider då det kan förekomma kvällsmöten med kunder. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Vad erbjuder vi
Du blir anställd som konsult på Adecco och kommer att få arbeta med olika uppdrag som matchar din kompetens. För rätt person finns möjlighet till övertag hos kunden. Hos Adecco får du chansen att bredda dina erfarenheter och skapa ett stort kontaktnät.
Ansök
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor rörande rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig Kristian Andersson på telefon 031 725 45 09.
Välkommen att söka!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-04-29
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktKristian Andersson, Rekryteringsansvarig, 031-7254509
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 900986
Observera att sista ansökningsdag har passerat.