Adecco Outsourcing: administrativ receptionist!

Adecco Sweden AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.
Adecco Outsourcing tar över och driver funktioner inom Facility Management (Växel, Reception, Kontorsvaktmästeri, Kontorsservice, Konferens, Kundtjänst m.m). Hos oss finns möjlighet att arbeta på långsiktiga och varaktiga uppdrag ute hos våra kunder.

Publiceringsdatum
2008-07-17

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu till kund i Kista en receptionist med administrativ erfarenhet med start augusti/september. Arbetstider 8:30-17:00.
I rollen som receptionist/administratör agerar du ansiktet utåt men är till större del behjälplig internt. I den dagliga verksamheten kommer du framförallt att vara ansvarig för personalens rese- och hotellbokningar. Utöver detta hanterar du inkommande och utgående samtal samt tar emot externa besökare. I tjänsten ingår att hålla snyggt runt omkring receptionen och konferensrummen, se över kopieringsrummen och hålla koll på att all utrustning fungerar samt allmän service.
Vem söker vi?
Du har gedigen erfarenhet av resebokningar och är van och tycker det är roligt att arbeta administrativt. Meriterande är om du tidigare arbetat i internationell miljö då detta är internationellt företag med anställda från alla världens hörn. Krav är att du talar flytande engelska och kan uttrycka dig väl i tal och skrift i svenska. Vidare måste du ha goda kunskaper och vana att arbeta i Word, Excel och gärna Lotus Notes. Du trivs i att arbeta självständigt och i högt tempo, du är strukturerad och ordningsam med ett högt personligt driv. Som person är du positiv, prestigelös och serviceinriktad med en stor portion humor och gillar att arbeta i ständig föränderlig miljö.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Vad erbjuder vi?
För rätt person finns chans till stora utvecklingsmöjligheter och mer avancerade arbetsuppgifter på sikt. Vi månar om våra medarbetares hälsa varför vårt friskvårdbidrag kommer ge dig möjlighet till val av aktivitet som passar just dig.
Intresserad?
Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Tjänsten söker du på: http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/_general/datapages/vacancy/vacancyvisualiz ationbycandidate.asp?lVacancyIden=563752
Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. För att gå vidare i en eventuell rekryteringsprocess måste ditt CV finnas registrerad där.
Bifoga gärna ett personligt brev med löneanspråk.
För mer information kontakta Ulla Guggenberger 08-59898374
E-post ulla.guggenberger@adecco.se
Välkommen med Din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Tillsvidare

Ersättning
Fast lön
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-08-18
Ange följande referens när du ansöker: Administrativ receptionist
Ansökan kan skickas till e-postadress: ulla.guggenberger@adecco.se

Kontakt
Ulla Guggenberger, 08 598 983 74 (Telefon), ulla.guggenberger@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB Företagspresentation

Adress
Adecco Sweden AB
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-59898386

Jobbnummer
271872

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: