Accounts Payable till stort e-com bolag

Hero AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2024-11-08


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Till vår kund, ett stort e-com bolag, söker vi nu en driven ekonomiassistent med fokus på leverantörsreskontra.
Vill du vara en viktig kugge i hjulet för ett företag som präglas av en härlig och inspirerande arbetsmiljö? Då har du hittat rätt! Vi söker en passionerad ekonomiassistent med särskilt intresse för leverantörsreskontra till vår kunds framstående team.
Hos vår kund får du inte bara en arbetsplats, utan en plats där ditt engagemang och din kompetens kommer att utvecklas. De är inte bara ett företag, utan en familj där varje individ spelar en viktig roll. Arbetsmiljön genomsyras av positivitet och samarbete, och det skapa en atmosfär där varje medarbetare känner sig uppskattad och inspirerad.
Som ekonomiassistent med fokus på leverantörsreskontra kommer du att ha en central roll i vår kunds ekonomiavdelning. Dina dagliga uppgifter kommer inkludera:
Hantering av leverantörsfakturor och säkerställande av korrekt bokföring
Projekt knutna till ditt område
Löpande kontakt med leverantörer för att säkerställa smidiga betalningsprocesser
Avstämningar och analyser av leverantörsreskontra
Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa en effektiv och transparent ekonomihantering

Vi letar efter dig som
Har relevant utbildning inom ekonomi eller liknande område
Har erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra
Är noggrann och har förmågan att arbeta självständigt
Trivs i en miljö där samarbete och öppen kommunikation värderas högt
Är positiv, engagerad och vill vara en del av en växande organisation

Hos vår kund är det högt i tak, vilket innebär att du kommer få ta ansvar och utvecklas. De ser gärna att du vågar lyfta dina tankar och idéer, utveckling är något som premieras.
Vår kund erbjuder
En stimulerande arbetsmiljö med utrymme för personlig och professionell utveckling
Attraktiva förmåner och konkurrenskraftig lön
Möjlighet att vara en del av ett framgångsrikt team som arbetar mot gemensamma mål
Hybrid, dvs att du jobbar på kontoret vissa dagar och hemma vissa. Om så önskas.


Omfattning, arbetstider och tillträde
Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från kontoret centralt i Stockholm. Detta är en rekrytering och du blir direkt anställd av kund.
Hur söker du?
Är du intresserad och har läst så här långt? Då kanske vi är rätt för varandra! Tjänsten tillsätts när vi har hittat rätt person och rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Skicka därför in ditt CV så snart som möjligt så kommer vi att höra av oss om din profil matchar kravprofilen. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Johan Iggbom på Johan.Iggbom@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

"We are heart working"
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-04-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hero AB (org.nr 556797-2533), http://www.hero.se

Arbetsplats
Hero

Kontakt
Johan Iggbom
johan.iggbom@hero.se
0701544361

Jobbnummer
9000618


Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: