Accounting assistant (Ekonomiassistent)
Clarion Hotel Post / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clarion Hotel Post i Göteborg Clarion_Hotel_Post uppförs i en av stadens mest anrika byggnader - det gamla Posthuset. Atmosfären är sofistikerad men samtidigt avslappnad och skapar en perfekt scen för evenemang och banketter samt blir en ny livlig mötesplats för hela Göteborg. Ett brett utbud av gastronomiska upplevelser med Norda_Bar_&_Grill i spetsen har skapats av Marcus Samuelsson.
Det centrala läget i staden tillsammans med hög komfort, förstklassig design och gastronomi samt ett brett utbud av mötessalar, gör hotellet till ett naturligt val för både mindre och större konferenser. Den unika atmosfären i Posthallen med dess stora terrass med utsikt över staden erbjuder Clarion Hotel Post en miljö för stora som små evenemang.
Clarion Hotel Post - The New Face Of Gothenburg. Följ oss gärna på Facebook
www.facebook.com/clarionpostI januari 2012 öppnade vi portarna till Nordens mest spännande hotell. Det är en helt ny och unik mötesplats i hjärtat av Göteborg i det gamla anrika Posthuset vid Drottningtorget. Hotellet vill vi skall vara en förebild och ledstjärna för framtidens nya Göteborg och du kommer att vara en del av vår satsning "The New Face of Gothenburg". Vi skall tillsammans skapa Göteborgs mest attraktiva mötesplats med en hög ambition och en självklar målsättning att Clarion Hotel Post ska ha den absolut bästa personalen och det bästa bemötandet i branschen. Vi söker därför kreativa och personliga talanger som kan leverera en service utöver det vanliga. Vi välkomnar din drivkraft och passion för att leda, utveckla och skapa extraordinära resultat.
Till hotellet söker vi nu ytterligare en talang: "Accounting assistant".
Vågar du anta utmaningen? Vad gör dig till den bästa kandidaten?
Accounting Assistant (AA) rapporterar till Controller (CO).
Ansvarsområden enligt nedan:
• Löpande bokföring
• Behjälplig vid månads, kvartals, halvårs- och årsbokslut.
• Arkivering
• Säkerhetsrutiner kring penninghantering
• Beställning av växel.
• Ansvar Dagskassor
• Rapportering av statistik
• Rapportering av STIM/SAMI
• Beställning av kontorsmaterial
• Posthantering
• Handkassor
• Kassaskåpshantering och rutiner
• Personaladministration, avtal, skåp och kläder.
I tjänsten ingår också:
• Behandlar våra gäster och kollegor med respekt.
• AA medverkar aktivt på avdelningsmöten.
• Följa företagets policies exempelvis klädpolicy.
• AA ansvarar för att ett gott arbetsklimat råder där alla ställer upp för varandra såväl på den egna avdelningen som mellan avdelningar.
• Att vara uppdaterad och kunnig i hotellets brand- och säkerhetsrutiner
• Dutytjänstgöring enligt schema.
• Övriga arbetsuppgifter som tilldelats av CO.
• Att aktivt använda hotellets kvalitetssystem, C2
För mer information om Clarion Hotel Post besök gärna vår webbsida
www.clarionpost.se Vänta inte med att söka då vi kommer att träffa kandidater löpande. Vi ser fram emot din ansökan!
Lycka till!
Publiceringsdatum2012-06-19Arbetstider och omfattningHeltid tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-07-04
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagClarion Hotel Post
AdressClarion Hotel Post
c/o Choice Hotels Sweden AB Box 7620
10394 Stockholm
Övriga kontaktuppgifterÖppnas i nytt fönster
Jobbnummer 1276685
Observera att sista ansökningsdag har passerat.