Account Specialist till vår kund

Randstad Solutions AB / Administratörsjobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Karlskrona, Ronneby, Torsås, Karlshamn, Emmaboda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad Solutions AB i Karlskrona, Malmö, Norrköping, Göteborg, Örebro eller i hela Sverige

Account Specialist
Har du tidigare ledarerfarenhet, gillar människor och trivs i omväxlande roller? Som Account Specialist arbetar du mestadels nära dina konsulter och vår kund. Du trivs med coachning, personaladministration och rekrytering och har lätt för att nå olika människor. Låter det som något för dig? Då har du nu chans till en utvecklande roll som Account Specialist - med placering i Karlskrona! Välkommen med din ansökan redan idag.

Placering: Karlskrona

Omfattning: Heltid, för start i början av Juni eller så snart som möjligt och tillsvidare (med 6 månaders provanställning). Arbetstiderna är kontorstider.

Publiceringsdatum
2018-05-09

Dina arbetsuppgifter
Vi vet att ett arbete är så mycket mer än arbetsbeskrivningen. Det är trots allt här du spenderar en stor del av din tid. Vi vill därför passa på att flagga för att din utveckling hos oss är lika viktig som våra kunders utveckling tack vare dig. Med vår storlek som världens näst största bemannings- och rekryteringsföretag kommer vi alltid att ha nästa steg för din karriär. Vår kund är i telekombranschen och är en av de ledande aktörerna där. Du kommer sitta ute hos kunden i Karlskrona där deras fantastiskt fina lokaler är lokaliserade. Som Account Specialist blir det ditt yttersta ansvar att säkerställa en god arbetsmiljö, motiverad personalstyrka och säker leverans mot kund. Det innebär att du kommer att arbeta med (till exempel):

• Coachning, medarbetarsamtal och uppföljning av konsulter.

• Rekrytering, personaladministration och fakturering.

• Daglig kundkontakt liksom bokade operativa kundmöten.

Kvalifikationer
Erfarenhet av ett serviceyrke och från en ledande befattning, med fördel som teamledare, butikschef eller liknande. Datorvana, god svenska och engelska i såväl tal som skrift. Gymnasieutbildning, gärna också en eftergymnasial utbildning inom HR, ledarskap och/eller motsvarande. Vi ser det som plus (men inte krav) om du har goda färdigheter i Excel.

Som person brinner du för människor, service och hållbar utveckling. Kanske är det just kombinationen som ofta ger dig goda resultat och fina omdömen. Du ser vad andra behöver, ger dem förutsättningar att lyckas och kommer i mål. Visst har du också ett sinne för affärer och ser hur intäkter och utgifter hänger ihop. Du motiveras lika mycket av glada kunder som nöjd personal. För dig är helt enkelt resan framåt den viktigaste biten. Är du dessutom positiv, initiativtagande och proaktiv? Då kommer du att trivas hos oss!

Mer information om tjänsten kontakta gärna Martin Hedqvist, tfn 072 988 92 24

Ansökan skickas till: martin.hedqvist@randstad.se

Sista ansökningsdatum: 2017-05-18. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-07
Ange följande referens när du ansöker: 201147929
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
martin hedqvist martin.hedqvist@randstad.se

Företag
Randstad Solutions AB

Adress
Randstad Solutions AB
Regeringsgatan 65
10724 STOCKHOLM

Kontorsadress
Regeringsgatan 65, 10724 STOCKHOLM

Jobbnummer
4135335

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

   

Prenumerera på jobb från Randstad Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad Solutions AB: