Account Specialist / Konsultchef

Randstad / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad i Södertälje, Huddinge, Järfälla, Stockholm, Solna eller i hela Sverige

Account Specialist till Randstad Inhouse Services

Affärsområdet Randstad Inhouse Service erbjuder kunder skräddarsydda HR-processer och som Account Specialist / Konsultchef ansvarar du för rekrytering och säkerställer bemanningen hos kund. Har du tidigare erfarenhet av att förvalta och utveckla kundrelationer kommer detta att vara en spännande och utmanande tjänst. Du kommer att vara placerad i Södertälje / Inhouse på Scania CV AB.

Publiceringsdatum
2014-09-17

Arbetsuppgifter
Som Account Specialist / konsultchef är ditt främsta ansvarsområde att optimera den dagliga personalplaneringen. Kunden verkar inom fordonsindustrin och du kommer vara placerad på Scania i Södertälje. Du är operativt ansvarig för rekrytering, administration samt förberedelse och säkerställning av den dagliga bemanningen hos kunden. Utöver detta är du också närmsta chef till våra konsulter och utövar ett individuellt ledarskap i syfte att få hela gruppen att fungera optimalt. Vi förväntar oss även att du tillsammans med det svenska Inhouse-teamet bidrar till en effektivare arbetsfördelning samt produktionsförbättringar.

Bakgrund
För att lyckas i rollen som Account Specialist / Konsultchef ska du ha erfarenhet av att förvalta och utveckla kundrelationer, optimera affärsprocesser samt driva ett kontinuerligt förbättringsarbete. Tidigare arbete med personalansvar eller personalplanering är fördelaktigt. Det är även meriterande med erfarenhet från processtyrd verksamhet.

Lämplig utbildning är högskoleutbildning eller motsvarande.
B - körkort fordras och tillgång till egen bil är fördelaktigt.

Dina personliga egenskaper
För att passa i rollen som Account Specialist / Konsultchef på Randstad behöver du ha ett gott sinne för affärer, förmåga att skapa förtroende och leva upp till förväntningar. Som person är du strukturerad, flexibel och du är van att arbeta självständigt. Du har ett proaktivt förhållningssätt och drivs av utmaningar.  Eftersom vi arbetar med människor är det grundläggande att du är social och kommunikativ. Att du får arbeta i ett globalt företag med stora chanser till utveckling ser du som förstås som en spännande möjlighet.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och dina ambitioner.

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i fler än 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Vi växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren. I dagsläget har vi kontor i bland annat Stockholm, Göteborg, Södertälje, Västerås och Malmö. Randstads verksamhetsfilosofi går att sammanfatta med orden "good to know you", som uttrycker vår tillgänglighet, vår vilja att lyssna och vårt engagemang för goda samarbeten.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta HR Account Manager Thomas Jarl, 0729-889817 eller HR Account Manager Olof Bergsten, 0729-889815. Du kan även maila in din ansökan till linda.hogfeldt@randstad.se

Intervjuer kommer att hållas löpande. Välkommen med din ansökan redan idag!

Arbetstider och omfattning
Heltid 20141001

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Högfeldt +46 0729889027

Företag
Randstad

Adress
Randstad
Box 171 93
11860 Stockholm

Kontorsadress
Ringvägen 100

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2000911

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad: