Account Manager / Utesäljare till Formac
Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
2021-05-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager / Utesäljare till Formac" (publicerad 2021-06-28) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-05-21Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Formac.
Om företagetFormac är Skandinaviens ledande aktör inom Automotive Branding. Formac grundades 1984 och är ledande inom kundunika tryck och svensktillverkade innovativa profilprodukter till bilhandlare, verkstäder och trafikutbildare. Med över 30 års erfarenhet är Formac en innovativ partner som erbjuder varumärkesbyggande och värdeskapande specialprodukter med hög kvalitet. Formac har kontor i Sverige, Finland och Norge och består idag av ett team om totalt 30 anställda. Huvudkontoret med produktion och lager är placerat i Växjö.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Account Manager hos Formac ansvarar du självständigt för att driva försäljningen i ett företag med stark tillväxt och förändring. Ditt huvudsakliga ansvar är att skapa och bredda säljaffären utifrån befintliga och nya kunders behov samt agera som samarbetspartner i utvecklingen av Formacs gemensamma affär. Rollen är av bred karaktär där fokus ligger på kundrelationer och nykundsbearbetning. Du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder och du planerar, driver och utvecklar din kundportfölj utifrån individuella mål och aktivitetsplaner. I arbetsuppgifterna ingår bland annat prospektering, kundmöten samt att formulera och utforma offert- och marknadsmaterial.
Du utgår från Stockholm och arbetar till största delen från din bostad när du inte är ute på jobbresor. Du har ett nära samarbete med marknadsteamet och inköpsteamet samt med dina kollegor på säljavdelningen i Växjö.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet från B2B-försäljning
• Flytande i svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort
• Kunskap i CRM-system är meriterande
Som person brinner du för att hitta nya affärsmöjligheter och att driva dom i mål. Du har en stark inre motor och motiveras av att skapa och bygga långsiktiga och lönsamma affärsrelationer. Du är kommunikativ och lösningsorienterad för att ständigt hitta nya vägar framåt. Då detta är en frigående roll där du arbetar självständigt och tar ansvar för hela säljprocessen ser vi att du har en fallenhet för struktur och planering.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5755455
Observera att sista ansökningsdag har passerat.