Account Manager till Stratsys i Stockholm
Oddwork Sweden AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Järfälla,
Botkyrka eller i
hela Sverige Stratsys är ett spännande tillväxtbolag med visionen att förenkla arbetslivet precis på samma sätt som privatlivet har revolutionerats av Facebook, Spotify och LinkedIn.
Den plattform som verksamheten bygger på ger kunderna färdiga produkter som förenklar deras arbetsliv. Plattformen och produkterna gör att alla involverade kan se vad som är gjort - och vad som finns kvar att göra. Vi har kontor centralt belägna i Stockholm, Göteborg, Malmö och Norrköping och söker nu tillsammans med Oddwork en Account Manager till Stockholmskontoret!
Om tjänsten som Account Manager hos Stratsys
Som Account Manager ansvarar du för att, genom marknadsbearbetning, driva affärsmöjligheter från första samtal till avtalad affär. Du kommer kontakta nya kunder, genomföra möten och presentera lösningar som finns för kundens verksamhetsstyrning med grund i Stratsys produkter. Du förväntas jobba mot Stratsys kundsegment som innefattar myndigheter, landsting, privata vård- och utbildningsbolag. Det är en konsultativ säljroll där du kommer arbeta såväl strategiskt som operativt i långa säljcykler.
Du har en nyckelroll inom en försäljningsavdelning som på sikt ska växa och utvecklas. Du kommer vara högst delaktig i att vidareutveckla bolagets säljprocesser vilket innebär att det för rätt person finns goda möjligheter att utvecklas internt.
Vi söker dig som...
• är en nyfiken och ödmjuk person som brinner för relationsbaserad försäljning! Din sociala begåvning och ditt affärsdriv gör att du hittar en fin balans i ditt sätt att jobba med försäljning där du skapar affärer genom konsultation och personligt bemötande för varje enskild kund.
För rollen som Account Manager krävs att du har akademisk utbildning. Tjänsten är anpassad till dig som är nyexaminerad eller i början av din karriär inom B2B-försäljning och har 2-3 års arbetserfarenhet. Har du arbetat med offentliga upphandlingar och/eller med att sälja IT-lösningar eller programvaror tidigare är det meriterande. Stort värde läggs i att du har en ambitiös och lojal personlighet och ser fram emot att arbeta i ett team med likasinnade kollegor och vänner!
B-körkort är ett önskemål.
Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Stratsys.
Vad bolaget erbjuder dig
Du blir del av ett affärsområde med kunniga och engagerade medarbetare med ansvar för både sälj och leverans. Bolaget erbjuder dig en öppen och social kultur där alla arbetar med fokus på att skapa fantastiska resultat och samtidigt ha riktigt kul tillsammans.
START: Omgående
PLATS: Stockholm
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön + provision
KONTAKT: Talent Manager Emma Kavsjö,
emma@oddwork.se SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-10-05
Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.
Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering
Publiceringsdatum2016-09-05ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOddwork Sweden AB
AdressOddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg
KontorsadressEngelbrektsgatan 28 41137 Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3028895
Observera att sista ansökningsdag har passerat.