Account Manager till spännande företag!
Placera Personal AB / Säljarjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Söker du ett seriöst säljjobb där din talang, vilja och ambition tas på allvar - och till högre höjder? Då har vi helt klart utmaningen för dig!
Vår kund är marknadsledande i sin nisch och tillhandahåller kontorsteknik och tjänster som hjälper företag att bli effektivare. Här får du ta del av styrkan hos ett stort, väletablerat företag samtidigt som du får möjlighet att utvecklas i en dynamisk organisation med högt i tak.
Tjänsten
Detta är en rekrytering, dvs du blir anställd direkt hos kundföretaget. Du kommer att arbeta med utgående samtal mot både nya och befintliga kunder där du erbjuder smarta kontorsprodukter och efterbehandlingsprodukter.
Publiceringsdatum2014-06-11Dina arbetsuppgifterI rollen som Account Manager har du följande arbetsuppgifter:
• Försäljning till företagskunder via telefon
• Ansvara för egen säljbudget och utföra säljarbetet enligt framtagen process
• Driva och planera det dagliga arbetet inkl. mindre kampanjer
• Rapportering av säljarbetet i CRM system
• Orderläggning enligt ISO
• Samverka med övriga affärsenheter, exempelvis fältsälj
• Administration kring offerter, avtal och liknande
• Följa företaget policys samt bidra till att uppfylla företagets kvalitets- och miljömål
KvalifikationerFör att passa i rollen som Account Manager ser vi att du har:
• Minst 1 års erfarenhet av försäljning B2B
• Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
• Goda kunskaper i MS Office
• Erfarenhet av CRM och SAP är meriterande
Du som har mycket energi, en stor dos eget driv och är en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna kommer att trvias hos vår kund. I utbyte mot ditt engagemang och driv erbjuds du god löneutveckling och en perfekt språngbräda till en lysande säljkarriär. Du erbjuds en energisk arbetsplats med stark säljkultur, triggande tävlingar och höga ambitioner. Du har en stabil grundlön och ett mycket fördelaktigt provisionssystem. Du får en gedigen grundutbildning i företaget, försäljningen och produkterna. Det är positivt om du är intresserad av att utveckla dig vidare som försäljare inom företaget.
Är du redo att anta utmaningen? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Arbetstider och omfattningHeltid, dagtid. Start omgående.
ErsättningGarantilön + provision.
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDaniel Paulus 08-586 22 719
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Jobbnummer 1906274
Observera att sista ansökningsdag har passerat.