Account Manager Till Ryska Posten Bemanning

Ryska Posten / Säljarjobb / Stockholm
2015-12-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager Till Ryska Posten Bemanning" (publicerad 2016-12-06) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du vår nästa försäljningsstjärna?

Ryska Posten Bemanning är en ung och entreprenöriell organisation med ett stort driv och en stark och engagerande företagskultur. Vi har expanderat kraftigt de senaste åren och söker nu efter erfaren Account Manager till vårt fantastiska säljteam. Till denna roll söker vi dig som är älskar försäljning och kundrelationer och vill vara med och på en spännande resa mot nya markander.

Publiceringsdatum
2015-12-08

Om tjänsten
I rollen som Account Manager är du delaktig i hela säljprocessen och arbetar med allt från att gå på kundmöten, offerera och avtalsförhandla till att ta emot bokningar och förfrågningar. Du kommer arbeta aktivt med att etablera nya kontakter och öka antalet köpande kunder samt vara en viktig del i arbetet att förvalta och utveckla befintliga affärsrelationer. Som Account Manager på Ryska Posten Bemanning har du fullt kundansvar med målet att maximera investeringarna från dina befintliga kunder samt kontinuerligt utveckla din kundstock och du kommer arbeta tillsammans med en erfaren koordinator för att leverera bästa möjliga service.

Om dig
Vi söker dig som är orädd, trygg och har ett jävlar anamma. Du brinner för försäljning, människor och relationer samt är driven och engagerad. I din arbetsroll är du målmedveten, professionell och förtroendeingivande. Du är intresserad av att förstå marknaden och kundernas behov och har tack vare din lyhördhet och flexibilitet lätt för att vinna kundernas förtroende och möta dess förväntningar.

För att lyckas i rollen bör du trivs i en entrepenöriell och föränderlig miljö och ha lätt för att knyta nya kontakter. Du ska tycka om att arbeta mot högt uppsatta mål och drivas av att ständigt förbättra och utveckla både dig själv och dina affärer. Du har fler års erfarenhet från servicebranschen och har troligtvis arbetat med någon form av tjänsteförsäljning. Erfarenhet från Bemanningsbranschen är starkt meriterande och en bakgrund inom kontorsservice är ett plus.

Varför ska du arbeta hos oss?
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som är specialiserade inom områdena kontor, administration och reception och vi har med ett genuint intresse för människor, en unik känsla för service och en stor flexibilitet utvecklat ett mycket framgångsrikt erbjudande inom dessa områden.

Som en del av Ryska Posten Bemanning blir du en del av ett strakt och sammansvetsat team med höga ambitioner som brinner för service och kundrelationer. Vår kultur präglas av kreativitet och engagemang, vi har lågt i tag och korta beslutsvägar vilket ger utrymme för utveckling och påverkan och för rätt person finns det goda möjligheter till personlig utveckling och yrkesmässig karriär.

Skicka in din ansökan snarast, intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Fast plus rörlig lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Thorén, Försäljningsansvarig 08-518 072 56 amanda.thoren@ryskaposten.se

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2566704

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: