Account Manager till Radisson Blue Royal Park Hotel
A Hub AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos A Hub AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige OM FÖRETAGET
Royal Park Stockholm enar företagen Radisson Blu Royal Park Hotel, Haga Health Club, Royal Park Serviced Offices and John & Co till en Hospitality Destination. Royal Park Stockholm har etablerat sig som en ledande Växtbaserad Destination, och ligger i en fantastisk miljö i Hagaparken med utsikt över Brunnsviken, men ändå bara 10 minuter från Stockholm City.
OM TJÄNSTEN SOM ACCOUNT MANAGER
I rollen som Account Manager arbetar du huvudsakligen med uppsökande och relationsbyggande försäljning avseende hotellrum, konferens och events inom Royal Park Hotel. Detta är en spännande roll med mål att bidra till hotellets fortsätta expansion!
Arbetsuppgifterna inkluderar prospektering, offertskrivning, förhandling, kontraktering och projektledning genom hela processen. I nära samarbete med hotellets övriga avdelningar koordinerar och säkerställer du högkvalitativa upplevelser för gäster samtidigt som du bygger långvariga kundrelationer.
Du ingår i ett mindre team och rapportering sker till CEO och General Manager.
HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER
Kontinuerligt arbeta med nykundsbearbetning lokalt
Utveckla och driva affärer mot företags - och möteskunder samt etablera långsiktiga relationer
På bästa sätt hantera befintlig kundportfölj med företagskunder
Övergripande ansvar för att säkerställa att uppsatt budgetmål uppnås
Genomföra och sammanställa kvartalsvisa handlingsplaner
VI SÖKER SIG SOM
Vi söker dig som är passionerad, resultatorienterad och som har ett naturligt inre driv. Som person är du positiv, serviceminded och brinner för att skapa långsiktiga relationer. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet från att ha arbetat med försäljning (B2B) eller i liknande kundnära roller. Det är meriterande om du arbetat inom service/och eller hotellbranschen sedan tidigare.
Vidare har du en välutvecklad förmåga att identifiera nya affärsmöjligheter samt en lätthet att nätverka och skapa nya relationer både internt och externt.
Du bör ha kunskap och förståelse för branschnormer och trender samt kommunicerar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
ÖVRIG INFORMATION:
Start: Så snart som möjligt eller enligt överenskommelse.
Plats: Stockholm, Frösundaviks Allé 15, Solna.
Arbetstider: Primärt kontorstider 8-17 men kvälls- och helgarbete förekommer.
Lön: Fast månadslön plus en bonusdel.
Anställningen sker i Castle Park Sales AB, ett säljbolag i koncernen.
I denna rekryteringsprocess samarbetar Radisson Blue Royal Park Hotel med A-hub. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Petronella Wilse,
petronella@a-hub.sePubliceringsdatum2019-12-06Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagA Hub AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare A Hub AB (org.nr 559177-9656),
https://www.a-hub.se/ Jobbnummer 4989502
Observera att sista ansökningsdag har passerat.