Account Manager till MediaAnalys - Google Partner
Aoex AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aoex AB i Stockholm,
Lidingö,
Sollentuna,
Strängnäs,
Uppsala eller i
hela Sverige MediaAnalys är ett av Sveriges främsta företag inom sökmotoroptimering och sökmarknadsföring och är tack vare sina stora framgångar certifierad Google Partner. MediaAnalys hjälper företag att få nya kunder via internet, och genom strategier för sociala medier och konvertering skapar MediaAnalys relevant trafik som leder till affärer. MediaAnalys personliga engagemang och förmåga att påvisa resultat gör att deras kunder väljer att fortsätter sitt samarbete, år efter år. MediaAnalys sätter sina medarbetare i centrum och den senaste medarbetarundersökningen visar att 98% av alla medarbetare anser att det är roligt eller mycket roligt att gå till jobbet. Läs mer på:
www.mediaanalys.seVi på MediaAnalys går till jobbet varje dag med målet att bygga Sverige bästa företag inom sökmarknadsföring. Tack vare våra framgångar så vill vi förstärka vårt team i Stockholm med ytterligare en Account Manager. Vår försäljningsavdelning består idag av totalt tolv Account Managers som brinner för marknadsföring och våra kunder.
Tjänsten
Som Account Manager på MediaAnalys så kommer du agera rådgivare och besöka befintliga kunder, så som nya potentiella kunder inom Mälardalsregionen för att förmedla och sälja in våra framgångsrika lösningar inom sökmotoroptimering och sökmarknadsföring. Du kommer i din roll ansvara för ett eget distrikt som du löpandes bearbetar genom fysiska kundmöten, där du framförallt gör affärer med marknadschefer och VD. Du kommer att ansvara för din egen försäljning, vilket innebär att du bokar dina egna möten, kontaktar nya leads, genomför dina inbokade möten, samt skickar offerter och stänger affärer. Tre dagar per vecka är du på fältet och två dagar är du på kontoret för att planera och förberedera kommande arbetsveckor. Effektiv planering är viktig för att få ut så mycket som möjligt av veckan.
Det kommer att krävas en stor portion engagemang och en vilja att lyckas, därför söker vi dig som har erfarenhet av rådgivande tjänsteförsäljning via personliga besök. Är van att hålla en hög aktivitet, är självgående, har en hög social kompetens, behärskar svenska i såväl tal som skrift och har ett genuint intresse för marknadsföring. Utbildning inom marknadsföring är meriterande men inget krav.
Vi erbjuder
Vi förser dig med en gedigen grundutbildning samt alla redskap du behöver för att klara ditt vardagliga arbete både på kort som lång sikt. Du kommer att komma till ett framgångsrikt företag med en positiv företagskultur. MediaAnalys har haft förmånen att erhålla certifieringar som är tydliga kvalitéstämplar på att vi som företag besitter en stor kompetens. Läs mer om våra certifieringar här:
http://www.mediaanalys.se/om-oss/certifieringar/Vårt förstklassiga kontor finns i centrala Stockholm på Södermalm och består idag av ett gäng mycket glada och kompetenta medarbetare.
Grundläggande anställningsvillkor
Omfattning: Heltid,
Lön och förmåner: Vi erbjuder attraktiva lönevillkor, grundlön med provision plus bonusar. I tjänsten ingår även tjänstebil, mobil samt laptop. Utöver det erbjuder vi även friskvårdsbidrag och tjänstepension vid fast anställning.
Tillträde: Tjänsten tillsätts omgående, med start i april/maj.
Varför jobba hos oss?
För oss på MediaAnalys är det väldigt viktigt att vara en inspirerande, motiverande och utvecklande arbetsplats. Vi vet att våra anställda är vår största resurs och ser därför till att arbeta mycket med personalfrågor och att sätta våra medarbetares kunnande i centrum. Genom våra medarbetarundersökningar kan vi se vad våra medarbetare tycker om oss som arbetsplats.
I senaste undersökningen fick vi bland annat följande betyg:
• 90% anser att de har goda eller mycket goda möjligheter att påverka hur deras arbete skall utföras.
• 98% anser att det är roligt eller mycket roligt att gå till jobbet.
Publiceringsdatum2014-03-27Så ansöker duI den här rekryteringsprocessen samarbetar vi med Aoex. Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvariga Robert Conzato eller Fredrik Thulin:
robert.conzato@aoex.se• 4676 233 60 13
Fredrik.thulin@aoex.se• 4670 977 31 99
Aoex
Aoex Closers delivers key candidates & business drivers to all roles that have some revenue driven function - Primarily within Sales & Business Development. The AOEX Closers employees all have successful backgrounds within Sales/ Business Development, and therefore know the key drivers for successful placements within revenue/ profit driven roles.
Aoex Closers measures factors like competence, attitude and personal motivation. Through sector specific tests and interviews they give you a complete picture of the people you want to recruit. Allowing you to right from the start focus on your employee's strengths and form a dynamic sales team.
info@aoex.sewww.aoex.seArbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagAoex AB
AdressAoex AB
Olof Palmes gata 13
11137 Stockholm
Jobbnummer 1822632
Observera att sista ansökningsdag har passerat.