Account Manager till Maxkompetens internt

Maxkompetens / Säljarjobb / Halmstad
2015-11-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager till Maxkompetens internt" (publicerad 2016-11-24) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Halmstad, Laholm, Båstad, Falkenberg, Ängelholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens i Halmstad, Laholm, Falkenberg, Ängelholm, Örkelljunga eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-11-13

Arbetsuppgifter
Nu söker vi en Account Manager till vårt kontor i Halmstad. I rollen som Account Manager kommer du sälja kvalificerade rekryterings- och bemanningstjänster över hela Halland med kontor i Halmstad. Du jobbar mot företag och organisationer i många branscher och du kommer i din roll få ta över befintliga kunder, arbeta mot tidigare köpande kunder samt bearbeta nya kunder. Du kommer i din roll att arbeta mot lokala, nationella och internationella aktörer.

Hos oss arbetar vi väldigt nära varandra och kundkontakter är ett naturligt inslag i vår vardag. Som Account Manager är du vårt ansikte utåt mot våra kunder, är oftast den som tar in nya uppdrag till våra konsultchefer och rekryterare och kommer jobba ihop i små team med dessa.

Hos oss vet vi att man som Account Manager inte alltid kommer lyckas upprätta goda affärssamarbeten första veckan men vi vet också att den som har en hög frekvens och gör kundbearbetningsjobbet alltid kommer att lyckas. Även om din plats är på kontoret är det ute hos våra kunder som affärerna görs, varför vi ser att du är mer hos dem än inne på din kontorsplats.

Profil
Vi söker dig som har en ödmjuk inställning till din omgivning, har ett naturligt förhållningssätt till försäljning och som förstår att resultat kommer om man håller uppe en hög frekvens av kundbearbetning. Det är meriterande om du har erfarenhet från branschen eller av tjänsteförsäljning, men det är inget krav. Vi tror mycket på att duktiga personer som får rätt förutsättningar kommer att lyckas. Därför är din personlighet, professionella mognadsnivå och uthållighet viktiga i denna rekrytering.

Vi vill också gärna ha en ny kollega som bidrar med sig själv på kontoret, får oss andra att bli bättre och som tillsammans med oss tar vårt kontor till ännu bättre resultat.Du erbjuds friskvårdsbidrag, generöst antal semesterdagar, dator, telefon, tillgång till poolbil, kontorsplats på Maxkompetens kontor i Trade Center i Halmstad, individuell karriärsplan och uppföljning samt stor frihet under ansvar.

Du kommer tillhöra en koncern som funnits sedan 2003 och som gjorde sitt bästa år någonsin förra året och som dessutom köpte två nya bolag. Maxkompetens är inne på en mycket spännande och framgångsrik resa och vi bygger vår gemensamma framgång tillsammans med alla oss som jobbar här.

Om du känner att du vill bidra till vår framgång så skicka gärna in din ansökan redan idag!

Start: Omgående.
Anställningsform: Tillsvidare med provanställning 6 mån.

Om företaget
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering riktat mot teknik, IT och industri. Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på nio orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har dagligen ca 350-400 konsulter ute på uppdrag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3982
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christoffer Petren 0470788056 christoffer.petren@maxkompetens.se

Företag
Maxkompetens

Adress
Maxkompetens
Herkulesgatan 12
11152 Stockholm

Kontorsadress
Herkulesgatan 12, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2527050

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens: