Account Manager till internationellt e-handelsbolag
Cronwik Rekrytering och Bemanning / Säljarjobb / Stockholm
2018-10-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager till internationellt e-handelsbolag" (publicerad 2018-10-30) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cronwik Rekrytering och Bemanning i Stockholm,
Solna,
Göteborg,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Vi söker på uppdrag av vår uppdragsgivare en Account manager
Axon Profil är ett internationellt e-handelsbolag som genom teknik och innovation vill förenkla företags inköp av profilprodukter. Från huvudkontoret i Stockholm bedrivs försäljning i sex europeiska länder och påkontoret talas lika många språk. Det är ett ungt, dynamiskt och snabbväxande företag som leder utvecklingen i sin bransch.
Vill du vara en del av Nordens största e-handelsbolag för profilprodukter?
Är du van vid att arbeta med komplex försäljning och har ett starkt affärsintresse?
Stämmer beskrivningen in på dig? Då är du den vi söker till Axon Profil!
Publiceringsdatum2018-10-15Om tjänstenI rollen som Account Manager driver du den kommersiella sidan av Axon
Profils verksamhet. Det innebär att du har ansvar för din egen kundstock och att utveckla samarbetet med befintliga kunder genom bästa möjliga service och med incitament att alltid bygga goda relationer. Tjänsten innefattar ett tydligt säljfokus vilket förutsätter ett gott affärssinne och en förmåga att överträffa kundernas förväntningar samt mycket eget ansvar, kreativitet och problemlösning.
Som Account Manager på Axon Profil kommer du att ha en nyckelroll i företaget och vi vill att du skall växa med oss! Hos oss har du resultatansvar med ett väl utvecklat bonussystem.
Vad du kommer att göra
Spela en integrerad roll i vår säljverksamhet genom att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och leverantörer
Bistå kunderna med service i form av offerter, skisser och andra säljfrämjande åtgärder
Vara kundens kontakt under hela orderprocessen
Föra fortlöpande dialog med våra leverantörer i Sverige och utomlands
Ansvara för landet i frågas kvartalsvisa försäljningsresultat
Vem är du
Du har en klientorienterad och serviceinriktad approach. Hög kvalitet är något vi värderar högt då vår målsättning är att alltid ge kunden den bästa servicen och att du brinner för att bygga och skapa relationer i hela kundens livscykel
Du har ett välutvecklat affärssinne samt ett säljande sätt och en förmåga att styra kunden mot rätt alternativ
Du har en förtrogenhet med modern försäljningsmetodik inom digital handel
Du har ett välutvecklat språk i tal och skrift. Du bör behärska engelska
väl
Vad vi erbjuder
En spännande och utvecklande tjänst som ger stort utrymme för eget ansvar
i ett ungt och snabbväxande e-handelsbolag
En dynamisk arbetsplats med unga och framåt kollegor. Vår arbetsmiljö är fartfylld och stämningen entreprenöriell
Härligt kontor! Vi sitter i moderna coworking-lokaler i centrala Stockholm
Ett bonussystem utöver den fasta lönen. I takt med att företaget växer kommer möjligheten att avancera vara stor för den med ambition, kunskap och vilja
Friskvårdsbidrag, fredagsfrukost, pensionspaket och andra förmåner
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Karlsson
sara.karlsson@cronwik.seFöretagCronwik Rekrytering och Bemanning
AdressCronwik Rekrytering och Bemanning
Hammarby Allé 32
12061 Stockholm
KontorsadressHammarby Allé 32, Stockholm
Jobbnummer 4402363
Observera att sista ansökningsdag har passerat.