Account Manager till internationellt e-handelsbolag

Cronwik / Säljarjobb / Stockholm
2018-09-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager till internationellt e-handelsbolag" (publicerad 2018-10-12) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cronwik i Stockholm, Kalmar, Göteborg eller i hela Sverige

Vi söker på uppdrag av vår uppdragsgivare en Account manager

Axon Profil är ett internationellt e-handelsbolag som genom teknik och innovation vill förenkla företags inköp av profilprodukter. Från huvudkontoret i Stockholm bedrivs försäljning i sex europeiska länder och påkontoret talas lika många språk. Det är ett ungt, dynamiskt och snabbväxande företag som leder utvecklingen i sin bransch.

Vill du vara en del av Nordens största e-handelsbolag för profilprodukter?
Är du van vid att arbeta med komplex försäljning och har ett starkt affärsintresse?
Stämmer beskrivningen in på dig? Då är du den vi söker till Axon Profil!

Publiceringsdatum
2018-09-30

Om tjänsten
I rollen som Account Manager driver du den kommersiella sidan av Axon

Profils verksamhet. Det innebär att du har ansvar för din egen kundstock och att utveckla samarbetet med befintliga kunder genom bästa möjliga service och med incitament att alltid bygga goda relationer. Tjänsten innefattar ett tydligt säljfokus vilket förutsätter ett gott affärssinne och en förmåga att överträffa kundernas förväntningar samt mycket eget ansvar, kreativitet och problemlösning.

Som Account Manager på Axon Profil kommer du att ha en nyckelroll i företaget och vi vill att du skall växa med oss! Hos oss har du resultatansvar med ett väl utvecklat bonussystem.

Vad du kommer att göra

Spela en integrerad roll i vår säljverksamhet genom att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och leverantörer

Bistå kunderna med service i form av offerter, skisser och andra säljfrämjande åtgärder

Vara kundens kontakt under hela orderprocessen

Föra fortlöpande dialog med våra leverantörer i Sverige och utomlands

Ansvara för landet i frågas kvartalsvisa försäljningsresultat

Vem är du

Du har en klientorienterad och serviceinriktad approach. Hög kvalitet är något vi värderar högt då vår målsättning är att alltid ge kunden den bästa servicen och att du brinner för att bygga och skapa relationer i hela kundens livscykel

Du har ett välutvecklat affärssinne samt ett säljande sätt och en förmåga att styra kunden mot rätt alternativ

Du har en förtrogenhet med modern försäljningsmetodik inom digital handel

Du har ett välutvecklat språk i tal och skrift. Du bör behärska engelska
väl

Vad vi erbjuder

En spännande och utvecklande tjänst som ger stort utrymme för eget ansvar

i ett ungt och snabbväxande e-handelsbolag

En dynamisk arbetsplats med unga och framåt kollegor. Vår arbetsmiljö är fartfylld och stämningen entreprenöriell

Härligt kontor! Vi sitter i moderna coworking-lokaler i centrala Stockholm

Ett bonussystem utöver den fasta lönen. I takt med att företaget växer kommer möjligheten att avancera vara stor för den med ambition, kunskap och vilja

Friskvårdsbidrag, fredagsfrukost, pensionspaket och andra förmåner

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Karlsson sara.karlsson@cronwik.se

Företag
Cronwik

Adress
Cronwik
Hammarby Allé 32
12061 Stockholm

Kontorsadress
Hammarby Allé 32, Stockholm

Jobbnummer
4374731

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cronwik

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cronwik: