Account manager till företag inom IT, telekom och kopiatorer
Bravura / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2014-09-30FöretagetBravura söker en account manager till ett företag som tillhanddahåller produkter inom IT, telekom och kopiatorer. Företaget har på några år vuxit från 0-200 miljoner i omsättning, något som inte varit möjligt utan den starka försäljningsavdelningen. I företagets erbjudande finns helhetslösningar inom teknik, infrastruktur och telekom. Företaget präglas av en bra organisationsstruktur, bra företagskultur och en enorm serviceanda som gör dem attraktiva för kunderna. Idag fokuserar företaget på kundvård, expansion och fler marknadsandelar i Sverige.
I rollen som account manager arbetar du med hela försäljningscykeln, från första samtal till offert och affär. Som account manager arbetar du efter individuell budget och individuella aktivitetsmål, såsom telefonsamtal och kundmöten som mäts veckovis. Du har ansvar för din arbetsdag och att prestera resultat. Du tar vara på alla möjligheter att göra nya affärer och ser till att din kundstock växer. Utvecklingsmöjligheter i företaget är stora, och det är din egen ambition, resultat och prestation som avgör hur långt du tar dig i företagets försäljningsorganisation. I uppstarten av din anställning för du en kortare introduktion och till din hjälp har du 16 stycken duktiga medarbetare på försäljningsavdelningen
Dina arbetsuppgifterI rollen som account manager arbetar du med hela försäljningscykeln, från första samtal till offert och affär. Som account manager arbetar du efter individuell budget och individuella aktivitetsmål, såsom telefonsamtal och kundmöten som mäts veckovis. Du har ansvar för din arbetsdag och att prestera resultat. Du tar vara på alla möjligheter att göra nya affärer och ser till att din kundstock växer. Utvecklingsmöjligheter i företaget är stora, och det är din egen ambition, resultat och prestation som avgör hur långt du tar dig i företagets försäljningsorganisation. I uppstarten av din anställning för du en kortare introduktion och till din hjälp har du 16 stycken duktiga medarbetare på försäljningsavdelningen
Kvalifikationer• 1-3 års erfarenhet från försäljning
• Körkort
• Relevant eftergymnasial utbildning (meriterande)
• Bakgrund från telekom/Itbranschen (meriterande)
Dina personliga egenskaperVi söker dig som brinner för försäljning och har hög energinivå. Du gillar att tänka i nya banor, för att finna nya affärer. Du är driven, skärpt och genomför samtliga arbetsuppgifter med stort hjärta. Vi ser att du sätter kunden först och tänker service i alla lägen, det innebär att du besitter ett stort servicemind. Egenskaper som värdesätts är social komptens, struktur och målmedvetenhet.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Solna
Lön: enligt ök.
Kontakt: Bravura, tel. 08-400 240 50
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: account manager, sälj, försäljning, IT, telekom, kopiatorer, helhetslösning, service
Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare
Ersättningenligt ök.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinus Holmgren 08-40024050
linus.holmgren@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2014143
Observera att sista ansökningsdag har passerat.