Account Manager till ett Stockholmsbaserat SaaS-företag!

Brilliant People AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Brilliant People AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige

Brilliant People hjälper företag på den svenska marknaden med tjänster inom bemanning, rekrytering och outsourcing av försäljnings, support och serviceuppdrag. Våra värderingar präglas av öppenhet, gemenskap och en vilja att alltid skapa ett extraordinärt värde för våra kunder och konsulter.

Har du erfarenhet inom försäljning och ett intresse för molnbaserade tjänster? Vill du tillhöra ett snabbväxande företag och ha en avgörande roll för fortsatt tillväxt? Nu söker vi efter en hängiven Account Manager till säljavdelningen på ett Stockholmsbaserat Saas-företag!

I rollen som Account Manager kommer du att arbeta med uppsökande försäljning, från att göra egen prospektering till att kontakta företag och boka möten med potentiella kunder. Du kommer självständigt att arbeta med samtliga delar i säljprocessen från ax till limpa och ansvara för uppföljning samt avtalsskrivning. Du kommer att tillhöra ett snabbväxande företag som ska expandera i Norden, för rätt person finns det goda karriär- och utvecklingsmöjligheter, både internt i Sverige och utanför Sveriges gränser.

Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:

• Kontakta potentiella kunder med fokus på att sälja digitala kundserviceverktyg.
• Ansvara för hela säljprocessen och driva affären i mål.
• Upprätthålla goda kundrelationer och marknadsföra företaget.
• Ansvara för att nå uppsatta mål och driva verksamheten framåt.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker dig som är modig, utåtriktad och tar egna initiativ. Du trivs i en fartfylld miljö och drivs av att arbeta mål- och resultatinriktat. Du ser lösningar snarare än hinder, har en god analytisk förmåga och ett genuint intresse för att bygga relationer. Du tar ansvar för ditt arbeta likaväl som för gruppens prestation.

Publiceringsdatum
2020-02-05

Bakgrund
• Minst 1 års erfarenhet av B2B-försäljning med dokumenterat gott resultat.
• Mycket god kommunikationsförmåga.
• Du har gymnasial utbildning.
• Erfarenhet och vilja att förbättra samt utveckla rutiner och processer.
• Svenska som modersmål eller motsvarande kunskaper i tal och skrift.

Med många av Sveriges mest kända varumärken som kunder, kommer du att ha en avgörande roll för företagets fortsatta tillväxt, samtidigt som du bygger upp ett nätverk med Sveriges största bolag. Du kommer att utvecklas inom komplex försäljning på ett företag som satsar på engagemang och trivsel hos sina medarbetare.

Som Account Manager erbjuds du:

• Fast marknadsmässig lön + en generös provisionsmodell.
• 32 dagars semester.
• 5000 kr i friskvårdsbidrag.
• Interna utbildningar till ett värde av 5000 kr/år.
• En utlandsresa varje höst.

Tjänsten ska tillsättas omgående eller enligt överenskommelse. Rekryteringsprocessen sköts av Brilliant People och efter avslutad rekrytering kommer du att bli direkt anställd hos företaget.

Har du frågor kring tjänsten?
Vänligen kontakta:
Joakim Westin, Chief Operating Officer
0700808850, joakim.westin@brilliantpeople.se

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-05-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Brilliant People AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Brilliant People AB (org.nr 556945-2245)

Arbetsplats
Brilliant People

Jobbnummer
5079969

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Brilliant People AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Brilliant People AB: