Account Manager Till Ett Soho-Team

Arena Personal Sverige AB / Säljarjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige

Om tjänsten
Har du erfarenhet av försäljning och kundkontakt? Brinner du för att göra hållbara affärer och hitta helhetslösningar åt företag? Då kan du bli vår nya nyckelspelare i ett starkt team som utmärks av vinnarmentalitet och god teamkänsla.

Du får arbeta för ett av Sveriges och marknadens starkaste varumärken.
Du kommer få ta mycket eget ansvar och planera dina egna dagar för dina kunder.
Du möter kunder främst via telefon med fokus att utmana, utveckla och hitta rätt tekniska och digitala lösningar åt kunden.

Som Account Manager inom SOHO- och SME- teamet förvaltar och utvecklar du din egen kundstock genom nyförsäljning och omförhandling av befintliga kunder. Tjänsten innebär att effektivt och framgångsrikt skapa fler affärsmöjligheter med en bra kundupplevelse. I rollen driver du hela säljprocessen, ansvarar för goda kundrelationer över tid. För rätt person finns stora chanser till långsiktigt uppdrag och möjlighet till personlig utveckling.

Omfattning: Heltid
Placeringsort: Luleå
Start: Enligt överenskommelse

Din profil
Tjänsten passar dig som har erfarenhet av försäljning och en god förståelse för olika företagsverksamheter. Meriterande om du har erfarenhet från telekombranschen och ett IT-intresse. Som person gillar du att arbeta i ett högt tempo utifrån uppsatta mål, både konsultativt och proaktivt. För att trivas i rollen är du självständig, strukturerad, initiativtagande och relationsskapande.

Kravet för tjänsten är:
Gymnasiekompetens och meriterande med eftergymnasial utbildning.
Flytande tal och skrift i svenska och engelska.
Erfarenhet 1-2 år av direkt försäljning, B2B mot slutkund.


Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-10-12

Ersättning
Fast lön + provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-28
Ange följande referens när du ansöker: 6225
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pernilla Norman pernilla.norman@arenapersonal.com 070-3418004

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Skeppsbrogatan 39
97234 Luleå

Kontorsadress
Skeppsbrogatan 39

Jobbnummer
4399273

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: