Account Manager till ett av Nordens ledande Bolag inom Facility Management!
Mybw Office Management AB / Säljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mybw Office Management AB i Linköping,
Sundbyberg,
Solna,
Stockholm,
Sollentuna eller i
hela Sverige Vill du bli en del av ett av Nordens mest framgångsrika Facility Management-bolag, i en rådgivande och säljande roll? Vi på Office Management söker nu ytterligare en driven Account Manager till vårt framgångsrika team i Linköping!
Om rollen
Vi erbjuder våra kunder framtidens arbetsplats genom konstorsnära tjänster. Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du säljer tjänster ur Facility Managements produktportfölj, mot både nya och befintliga kunder. Vi arbetar med helhetslösningar och strävar alltid efter långsiktiga relationer med kund.
Publiceringsdatum2023-06-21Dina arbetsuppgifterI den här rollen ansvarar du själv för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.
Profil• Erfarenhet av B2B-försäljning
• Vana att hantera stora kundportföljer
• B-körkort
• Du utrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kund
• Relationsskapande
Dina personliga egenskaperFör att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.
Vad kan vi erbjuda dig?
• Ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
• Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
• En arbetsgivare som vill vara en del av utvecklingen och hjälper sina kunder att ta mer hållbara beslut
• Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
• Great Place to Work-certifierad arbetsplats
• Rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify
Om företagetOffice Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management är klimatneutralt enligt standarden PAS2060, vilket innebär mätning, minskning och klimatkompensering av hela bolagets klimatavtryck. Arbetet omfattar utsläpp från hela verksamheten, inklusive produkter och tjänster som levereras till kund. Bolaget är miljöcertifierade ISO14001. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2021 och har kontor i Stockholm, Oslo, Uppsala, Tammerfors, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Kramfors, Helsingborg, Linköping och Luleå.
www.officemanagement.se (
http://www.officemanagement.se/)Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: Linköping
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-12-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Mybw Office Management AB (org.nr 559058-8207),
http://www.officemanagement.se Arbetsplats Office Management bemanning och rekrytering
Kontakt Mathias Eriksson
mathias.eriksson@officemanagement.se Jobbnummer 7902899
Observera att sista ansökningsdag har passerat.