Account Manager till Centric IT Solutions
Centric Professionals AB / Säljarjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Centric Professionals AB i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige För vår verksamhet inom IT Solutions söker vi just nu en Account Manager som vill arbeta med marknadens bästa IT-lösningar inom Outsourcing, Retail och Management Services.
Centric är ett holländskt bolag med verksamhet i 8 europeiska länder och har idag 5000 medarbetare som arbetar med tjänster inom IT. I Sverige har vi varit verksamma sedan 2007 och har idag 300 anställda konsulter inom IT-infrastruktur.
I rollen som Account Manager kommer du att fortsätta att utveckla våra affärer med både nya och befintliga kunder samt vara delaktig i det strategiska arbetet vid uppbyggnad av nya tjänstepaketeringar lösningar så att vi kan ligga i framkant för våra kunder. Detta är en affärskritisk roll, där du kommer vara delaktig i uppbyggnaden av ett relativt nyetablerat affärsområde inom Centric Sverige, men där du kommer få ett bra stöd både ifrån vår konsultverksamhet samt vår holländska verksamhet, vilka har en marknadsledande position på sina marknader.
Publiceringsdatum2016-12-08Dina arbetsuppgifter• Ansvar för försäljning mot framförallt nya kunder, men också utveckla befintliga kundrelationer
• Upprätta avtal med nya och befintliga kunder
• Delta vid anbudsförfaranden
• Samarbeta med övriga affärsområden för att finna synergier till att vidareutveckla kunder
• Paketering av nya tjänster och lösningar tillsammans med övriga teamet.
Du kommer att rapportera till regionchefen i Stockholm.
Din profil och kvalifikationen
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet inom försäljning B2B samt har goda kunskaper inom IT-infrastruktur och tekniska lösningar. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning i grunden och att du är van att arbeta med längre säljcykler.
Som person är du lösningsfokuserad och engagerad samt trivs med att arbeta i en roll där dagarna består av kundmöten och försäljning. Du har du en god förmåga att nätverka med både kunder och kollegor för att finna bästa möjliga lösningar.
Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska är ett krav.
Vi ser gärna att du har gott om energi, positiv inställning och vill utvecklas tillsammans med oss.
Vad vi erbjuder
Då detta är ett relativt nystartat affärsområde så finns det gott om utvecklingsmöjligheter för rätt person. Vi erbjuder marknadsmässiga löner och möjligheten att arbeta tillsammans med vår nordiska och europeiska organisation för att ta affärsområdet till nya höjder. Vi kommer inom kort flytta in i nyrenoverade lokaler i Sundbyberg med med goda kommunikationsmöjligheter via tvärbana, tunnelbana och pendeltåg på gångavstånd.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Alexander Adolfson på tfn: 0721-775229 eller
alexander.adolfson@centric.eu.
Centric är ett IT-företag med över 300 konsulter i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Jönköping, Karlstad och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister, förmedling av specialister, rekrytering och outsourcing. Som ett av Europas största privatägda tjänsteföretag med över 5 000 anställda i Europa är en sak tydlig; vi tror på människor oavsett om vår kund vill hyra in, anställa eller låta oss göra hela jobbet. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.
OBS! Du vet väl att du kostnadsfritt kan ladda ner tusentals e-böcker när du registrerat dig som sökande på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.
Gilla oss på facebook så att du inte går miste om nå't. Där listar vi våra lediga tjänster och kommer med tips och trix när det gäller jobbsökande;
https://www.facebook.com/CentricSweden.Sökord IT, säljare, Account Manager, Outsourcing, Retail, managed services, Sundbyberg, Stockholm.
Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varaktighet, arbetstid
Arbetstiden är 40 timmar per vecka -
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-08
Ange följande referens när du ansöker: 1481185563437
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexander Adolfson
alexander.adolfson@centric.eu 0721-775229
FöretagCentric Professionals AB
AdressCentric Professionals AB
Hamngatan 33
17266 SUNDBYBERG
KontorsadressHamngatan 33 17266 Sundbyberg
Jobbnummer 3202468
Observera att sista ansökningsdag har passerat.