Account Manager till Bring Citymail
Bring Citymail / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bring Citymail i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Bring är en av de största aktörerna inom post och logistik i Norden. Bring består av olika specialistområden som tillsammans erbjuder ett brett utbud av post- och logistiklösningar för företag.
Bring ingår i koncernen Posten Norge AS som under 2011 hade en omsättning på cirka 23 miljarder NOK och cirka 20 000 medarbetare. Koncernens vision är att vara "världens mest framtidsinriktade post- och logistikkoncern".
Våra värden Ärlighet, Respekt, Samarbete, Öppenhet och Mod styr vårt sätt att arbeta och bidrar till en inkluderande och mångfaldig arbetsplats.
Vi strävar efter att vara en mångkulturell koncern. Vi ser därför gärna sökande med olika bakgrund.
Bring Citymail hjälper företag att kommunicera via brevlådan som kanal. Våra kunder anlitar oss som partner för att nå rätt person, vid rätt tidpunkt, med rätt budskap. Vi startade 1991 som världens första fria postföretag. Vi når 54 procent av Sveriges hushåll och företag. Och vi fortsätter att utmana marknaden.
Med placering på vårt kontor i Göteborg söker vi nu en Account Manager.
Som Account Manager har du en viktig roll där du tillsammans med oss driver och utvecklar försäljningen av Bring Citymails tjänster. Du blir en del av ett säljteam med stark teamkänsla, och en viktig resurs i ett företag med levande säljkultur.
Tjänsten innebär:
• Att sälja våra tjänster till medelstora och stora kunder.
• Att driva mot avslut och följa upp säljprocessen med fokus att, utifrån kundens behov, definiera och visa kundnyttan med våra tjänster.
• Att söka nya prospects samt vårda/utveckla befintliga kunder.
Vi söker dig som:
• Har dokumenterad erfarenhet av fältförsäljning.
• Har dokumenterade goda försäljningsresultat.
Det är en fördel om du har:
• Erfarenhet av idéförsäljning/tjänsteförsäljning.
• Erfarenhet från mediebranschen.
• Eftergymnasial utbildning inom försäljning/marknadsföring, exempelvis IHM eller liknande.
Som person är du:
• Driven och lösningsorienterad
• Noggrann, strukturerad och ansvarstagande
• Engagerad och nyfiken
• Van att arbeta självständigt, såväl som i team, samt har förmåga att etablera långvariga och affärsmässiga relationer.
Vi erbjuder:
• Större andel fast lön med god möjlighet till bra provision.
• Tjänstebil
• En positiv och utvecklande arbetsplats med utmanande arbetsuppgifter.
• Ett företag där medarbetarna sporrar varandra till framgång och som sätter HMS (Hälsa, Miljö och Säkerhet) högt på agendan
Publiceringsdatum2014-12-10Kontaktuppgifter för detta jobbVill Du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta säljchef Jonas Lundgren, tel 0705-55 39 29. För frågor om rekryteringsprocessen, kontakta HR-konsult Kristin Sallanto, tel 070-160 26 92.
Skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 10 januari 2015.
Arbetstider och omfattningHeltid, 40 timmar/vecka Tillsvidare
ErsättningStörre andel fast lön med god möjlighet till bra provision
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-01-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJonas Lundgren +46 705-553929
Kristin Sallanto +46 70-160 26 92
FöretagBring Citymail
AdressBring Citymail
Box 90108
12021 Stockholm
KontorsadressVästberga gårdsväg 36
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2097100
Observera att sista ansökningsdag har passerat.