Account manager till Best Office

SweSale Rekrytering AB Best Office / Säljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SweSale Rekrytering AB Best Office i Solna

Best Office erbjuder unika och kundanpassade produkter och tjänster till företag och organisationer i syfte att effektivisera och förenkla deras dokument- och informationshantering. Vi är en Xerox-partner och har vårt kontor i fina lokaler i Solna Strand. Produktsortimentet består i huvudsak av Xerox multifunktionsmaskiner, skrivare, faxar och skanners med tillhörande mjukvarulösningar. Best Office grundades 2005 och har idag 12 anställda
Account Manager med placering i Solna.
Tjänsten:
Vi fortsätter att växa och behöver nu förstärka med ytterligare en duktig säljare.
Som Account Manager hos oss ansvarar du för ett eget distrikt. Du arbetar med hela affärsprocessen hos både nya och befintliga kunder. Din uppgift blir att analysera din kunds behov inom information och dokumenthantering och presentera en för kunden anpassad och effektiv lösning – en lösning som är optimal för just deras verksamhet och behov. En lösning som uppfyller dagens krav men som också kan utvecklas och byggas på allt eftersom deras verksamhet förändras och utvecklas.
Erfarenheter, krav och personlighet:
I botten är du naturligtvis en person som älskar att göra affärer med en stor portion affärsmannaskap. Troligtvis arbetar du sedan en tid inom liknande bransch och förstår försäljningsmetodiken kring hyrköps-försäljning. Kan du dessutom copybranschen är det en fördel men inget krav.
Det viktigaste är att du är kundorienterad, kommunikativ och affärsmässig. Du har en god analytisk förmåga som förstår en kunds behov och kan finna lösningar. Du är en energisk person med mycket eget driv och stark vilja att överträffa uppsatta mål. Du talar och skriver flytande svenska och engelska. Du behärskar Office-paketet och har gärna erfarenhet från något CRM system. Du har körkort och egen bil. Vi tror att du är mellan 25 och 30 år.
Erbjudande:
Vi erbjuder ett utmanande arbete med goda utvecklings- och förtjänstmöjligheter. Vi kommer att ge dig allt du behöver för att bli en ännu mer slipad affärsman/kvinna. En erfaren säljchef kommer att coacha dig i din ambition att nå uppsatta mål. Du kommer att utbildas i en av de bäst renommerade säljskolorna i världen, Xerox Sales Academy. Som samarbetspartner med Xerox får du det stora företagets styrka tillsammans med det lilla företagets snabbhet, effektivitet och utvecklingsmöjligheter.

Publiceringsdatum
2009-08-31

Tillträde
Tjänsterna är heltids tillsvidareanställning med omgående tillträde.

Så ansöker du
I den här rekryteringen samarbetar vi med SweSale Rekrytering. Ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vi vill ha din ansökan med CV och personligt brev snarast, dock senast 2009-09-30. För frågor kring tjänsten kontakta rekryteringskonsult Christer Lindström 0708-36 14 40.

Arbetstider och omfattning
Heltid, tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-09-30
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
SweSale Rekrytering AB Best Office

Adress
SweSale Rekrytering AB Best Office
Bangatan 21
17163 Solna

Jobbnummer
498912

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SweSale Rekrytering AB Best Office

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SweSale Rekrytering AB Best Office: