Account Manager till Bellman & Symfon

PSPartner / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PSPartner i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Bellman & Symfon AB arbetar med olika lösningar som hjälper och skyddar örat.
Hos oss hittar du som befinner dig i svåra lyssningssituationer eller i buller unika lösningar som hjälper dig såväl i vardagen som på jobbet.

Våra produkter kännetecknas av sina unika funktioner och har utvecklats för att kunna erbjuda enkel och flexibel användning såväl som fin formgivning. Våra medarbetare har alla lång erfarenhet inom sina respektive områden, allt ifrån teknisk utveckling till försäljning och kundsupport.

Bellman & Symfon AB startades 1989 och har idag drygt 25 anställda i Sverige och sysselsätter ca 120 anställda i den internationella verksamheten. Företaget växer kraftigt och vid sidan om den svenska verksamheten har Bellman & Symfon AB för närvarande drygt 45 internationella partners och återförsäljare, både i Europa, USA, Mellanöstern, Asien och i Australien & Nya Zeeland.

www.bellman.com

Publiceringsdatum
2013-12-06

Dina arbetsuppgifter
Som Account manager på Bellman Symfon arbetar du självständigt med ett eget regionsansvar. Det innebär nykunds bearbetning, utveckling av befintliga relationer, stöttning av kunderna i olika kampanjer som ni tar fram tillsammans, offertarbete och uppföljning. Vi ser kundrelationen som nyckeln till vår framgång vilket innebär att ditt jobb i största del kommer utföras på plats hos kunderna.

Du kommer att ingå i ett globalt säljteam om 10 personer och rapporterar till den Globala Försäljningschefen.

Bakgrund och erfarenheter

Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet av teknisk försäljning mot svensk industri. Du är en driven säljare med dokumenterad god erfarenhet av att bygga upp nya affärsområden. Du måste tycka om att arbeta ute på fältet och ha en god förmåga att skapa långsiktiga relationer. För att trivas hos oss tror vi att du är entreprenören som drivs av att bygga och utveckla. Som person är du målinriktad och ansvarstagande och inte rädd för att komma med nya förslag och idéer. Du inger förtroende hos kund samt har en mycket god social förmåga. Du behärskar svenska och engelska väl i tal och skrift med goda kunskaper inom Officepaketet. Du är väl strukturerad och van att styra ditt eget säljarbete. Körkort är ett krav.

Vi erbjuder ett intressant och utvecklande arbete som innebär stor frihet under ansvar.

Så ansöker du
Vi samarbetar med PS Partner i denna rekrytering och vill att du ansöker via www.pspartner.se. Sänd med ditt CV och personliga brev. Vi arbetar med en snabb process, vilket innebär att vi gärna vill ha in din ansökan senast den 15 december. För frågor kontakta rekryteringskonsult Anna Petersson +46 761 717645.

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-12-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Petersson

Företag
PSPartner

Adress
PSPartner
Fabriksgatan 7
41250 Göteborg

Jobbnummer
1723045

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PSPartner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PSPartner: