Account Manager Till Atea I Örebro

Personalpoolen Mellansverige AB / Säljarjobb / Örebro
2012-05-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager Till Atea I Örebro" (publicerad 2012-08-28) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken.

Atea Sverige har 1800 medarbetare och finns på ett trettiotal orter i Sverige. Som rådgivare och specialister på it-infrastruktur, hjälper vi våra kunder att skapa ett bättre resultat för sin verksamhet genom it. Vårt kontor i Örebro, med idag ca 30 anställda behöver nu bli fler.

Account Manager till Örebro

Kontoret i Örebro expanderar och säljgruppen behöver utökas med ytterligare en person.

Du kommer att ingå i en säljgrupp som idag består av tre personer.
Dina huvudsakliga kunder finns framför allt i Örebro län, där Du ansvarar för kontakten mot offentlig sektor samt i huvudsak större företag i regionen.
I dina arbetsuppgifter ingår att utveckla de befintliga kunderna, samt nykundsbearbetning med den breda produkt- och tjänsteportfölj som symboliserar Atea's verksamhet.

Som person är du en generalist, du vet en del om väldigt mycket inom it-relaterade frågeställningar.
Du kommer att ha ett stort kompetent team som backar upp dig med sina spetskompetenser när diskussioner med kunderna blir mer djupgående.

Vi söker dig som redan är duktig och med tidigare erfarenhet av försäljning, B2B. Vi vill också att Du kan ställa upp på våra värdegrunder som exempelvis "laget före jaget".

Som kollega på Atea arbetar vi tillsammans mot gemensamma mål, även via samarbete med andra kontor ibland. Vi kan också erbjuda dig kontinuerliga utbildningar och vi vill att även du tänker långsiktigt, precis som vi gör.

Med ansvar för:
• att utveckla kundrelationen
• att samverka för bästa lösning
• budget
• att leverera alla affärsområden

För Dig som:
• vill arbeta med långa kundrelationer
• är en utpräglad lagspelare
• har aptit på nya framgångar
• har branscherfarenhet

Låter det intressant? Har Du frågor eller andra funderingar är Du välkommen att ringa till rekryteringskonsult, Åsa Quarfordt på Personalpoolen Mellansverige AB på telefon 019-12 60 49.
Vi vill ha din ansökan med CV och personligt brev senast den 13:e juni 2012.
Läs mer om hur Du ansöker om tjänsten på www.personalpoolen.se

Publiceringsdatum
2012-05-24

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-06-13
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Åsa Quarfordt, 019-12 60 49

Företag
Personalpoolen Mellansverige AB

Adress
Personalpoolen Mellansverige AB
BOX 121
70142 ÖREBRO

Jobbnummer
1253510

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalpoolen Mellansverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB: