Account Manager till Arkadin
Aoex AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aoex AB i Stockholm,
Lidingö,
Sollentuna,
Strängnäs,
Uppsala eller i
hela Sverige Ansvarsområde
Som Account Manager hos Arkadin kommer du att ha ett stort ansvar i företagets ambition att vara den starkaste aktören inom Virtuella Event. ArkadinEvent erbjuder virtuella lösningar för strategisk kommunikation och samarbetar idag med sju av Sveriges tio största företag. Läs gärna mer här:
http://www.arkadin.se/losningar/virtuella-events-strategiska-communicationI din roll som Account Manager kommer du att ansvara för att vidareutveckla samarbetet med kunder genom att proaktivt och fortlöpande säkerställa kundens behov och ge kunderna rådgivning inom våra kommunikationslösningar. Som en del av ArkadinEvent-teamet erbjuder du både förpaketerade och anpassade lösningar som är skräddarsydda efter kundernas krav, beroende på deras verksamhetsområde. Kontakten med kunden och försäljningen sker dels via telefonen som verktyg, och för att ytterligare utveckla och förstärka relationen till kunden genomför du också kundmöten.
I arbetsuppgifterna ingår hela säljprocessen från genomförd behovsanalys till upprättande av offerter, uppföljning och avslut. Du kommer ansvara för en egen portfölj samtidigt som du också arbetar med att förvärva nya kunder till ArkadinEvent. Till din hjälp har du ett av branschens starkaste varumärken.
Erfarenhet och kompetens
För att lyckas i rollen som Internal Account Manager förväntas du ha minst 2 års erfarenhet av försäljning mot företag med dokumenterat goda säljresultat, gärna inom digital media eller IT & Telekom. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av projektledning då du kommer bearbeta kundrelationerna i projektform med flera samarbetspartners. Då Arkadin kommer att ge dig goda förutsättningar att växa inom bolaget ser vi att du är en person som vill växa med rollen och har en vilja att utvecklas och utmanas i ditt arbete. Som person är du driven, målinriktad, lojal, strukturerad och organiserad. Vidare är du en social person som har lätt för att skapa relationer och överföra energi till kunder och kollegor. Event-teamet ser fram emot någon som är dedikerad, inte bara för sina egna resultat, men även för gruppens och företagets resultat.
Arkadin befinner sig i en stark tillväxtfas och det finns goda möjligheter att växa inom bolaget, för den som lyckas leverera och utveckla kundrelationerna till Arkadin. Från början av 2014 har Arkadin ingått i NTT Communications solutions, som levererar konsulttjänster, arkitektur, säkerhet och molntjänster. Placeringsort kommer att vara i trevliga och fräscha lokaler på Östermalm, Stockholm.
Vi är en av världens största och snabbast växande leverantörer av Collaboration Service. Vårt uppdrag är att leverera framgångsrika samarbetslösningar för att förenkla ert arbete. Som samarbetsleverantör är vi 100% fokuserade på att leverera bra ljudkvalitet, webb-och videokonferenser samt Unified Communications-lösningar som tillgodoser behoven hos små, medelstora och stora företag.
Grundläggande anställningsvillkor
Omfattning: Heltid.
Lön: Fast lön + provision.
Tillträde: Enligt överenskommelse.
Publiceringsdatum2014-11-20Så ansöker duI den här rekryteringsprocessen samarbetar vi med Aoex Closers. Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig - Robert Conzato.
Robert.conzato@aoex.se0733-84 13 41
Arbetstider och omfattningHeltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-12-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAoex AB
AdressAoex AB
Olof Palmes gata 13
11137 Stockholm
KontorsadressOlof Palmes gata 13
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2075422
Observera att sista ansökningsdag har passerat.