Account Manager sökes!(Sthlm)
Office Management Supplies AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management Supplies AB i Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige OFFICE Management är en av Sveriges ledande leverantörer inom sina affärsområden – kopiering/skrivare, AV-utrustning/videokonferens, IT-drift, telekommunikation, operatörstjänster, samt tillbehör och förbrukningsvaror. Vi kan erbjuda ett brett urval av produkter, och samarbetar med marknadens bästa leverantörer inom en rad välkända varumärken. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala, och vi expanderar på samtliga orter. Med ca 200 anställda är vi en organisation kännetecknad driv, framåtanda och gemenskap!
Nu har du möjlighet att ta ditt nästa steg i karriären hos oss på OFFICE Management! Vi satsar på våra medarbetare, och erbjuder ett stimulerande jobb med mycket goda förtjänstmöjligheter i en högpresterande koncern. Hos oss är energinivån alltid hög!
OFFICE Management Supplies är specialister på eftermarknadsprodukter inom kontorsteknik och material. Vi har samlat alla typer av tillbehör under samma tak för att göra det så smidigt som möjligt för våra kunder! Till vårt kontor i Stockholm söker vi en Account Manager!
Publiceringsdatum2009-10-15Dina arbetsuppgifterDu bedriver ditt försäljningsarbete självständigt, där du ansvarar för att bearbeta befintliga kunder och arbetar för långsiktiga relationer. Vi ställer höga krav på aktivitetsnivå och försäljningsresultat, och du kommer att hamna i en yrkesroll där du själv får ta vara på dina möjligheter.
Personbeskrivning
Vi söker dig som befinner dig i början av din karriär, och som har den rätta gnistan! För att lyckas i rollen som säljare hos oss krävs att du har en förmåga att ta motgångar som en utmaning och medgångar som ett bevis för din skicklighet.
Tidigare erfarenhet av försäljning är en förutsättning, och då gärna B2B samt inom kontor/tillbehör. Meriterande är även om du tidigare arbetat i kundtjänst/callcenter och är van vid att använda telefonen som arbetsredskap. Till detta vill vi att du som söker har en positiv attityd och stark vilja! Detta är ett intensivt och utmanande arbete med en lön som avspeglar din förmåga att nå avslut.
För denna tjänst är körkort och bil en förutsättning. Då vi arbetar för en rökfri arbetsmiljö söker vi dessutom dig som är icke-rökare.
Så ansöker duSkicka in din ansökan så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor är du välkommen att kontakta Mari Larsson HR eller Henrik Stadler Affärsområdeschef på telefon 08-734 30 00.
Välkommen till vår framtid!
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-12-14
Ange följande referens när du ansöker: 2195
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktMari Larsson, 08-734 30 00
FöretagOFFICE Management Supplies AB
AdressOFFICE Management Supplies AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista
Jobbnummer 521962
Observera att sista ansökningsdag har passerat.