Account Manager sökes

Adecco, Office & HR, Göteborg / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Härryda, Stenungsund, Trollhättan eller i hela Sverige

Adecco söker nu en account manager
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Nu behöver vi omgående en account manager till ett av våra kundföretag i Göteborg

Publiceringsdatum
2010-04-28

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta som affärskontakt gentemot kund och rapportera till försäljningschefen.
Förekommande arbetsuppgifter och ansvarsområden är:
• Leverera försäljningsmål genom att upptäcka och möta interna och externa kunders behov
• Avsluta affären och leverera eller överträffa uppsatt budget. Arbeta mot resultat.
• Upprätthålla och förbättra affärsrelationer. Kundfokus.
• Vara en professionell förebild för företaget
• Se till att organisationens värden och uppsatta mål följs.

Erfarenheter
• Tidigare erfarenhet av affärskontakter med både interna och externa kunder
• Mycket god datavana, även MS Office
• Mycket goda engelska kunskaper, både i tal och skrift
Vi ser gärna att du som söker har teknisk eller operativ bakgrund kombinerat med ovanstående erfarenhet. Meriterande är utbildning på universitetsnivå och vi ser gärna att du har minst tre års arbetserfarenhet. Ett krav är erfarenhet från bilindustrin, gärna inom inköp och/eller försäljning.

Dina personliga egenskaper
• Problemlösare och analytisk förmåga med utmärkt kommunikationsförmåga
• Arbeta självständigt och med känsla för att bygga relationer i en grupp
• Driven och ambitiös med vana att arbeta mot uppsatta mål
• Förmåga att hålla många bollar i luften i ett högt tempo
Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämlighet.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och blir uthyrd till vårt kundföretag.

Så ansöker du
Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor rörande:
• det aktuella uppdraget och kunden vänligen kontakta konsultchef
Jakob Kejerud på telefon 031 725 45 58..
• rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig
Helena Åhs på telefon 031 725 45 38.
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Företag
Adecco, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
638532

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Göteborg: