Account Manager / rådgivare till Centsoft
Bravura / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-10-29FöretagetCentsoft är ett växande och spännande IT-företag som utvecklar och säljer ett marknadsledande webbaserat system för hantering av fakturor. Deras lösningar ligger i framkant såväl tekniskt som upplevelsemässigt och de har för avsikt att
fortsätta deras kreativa arbete i en föränderlig omvärld. Alla medarbetare på Centsoft förväntas att inom sitt respektive område tänka nytt och annorlunda men samtidigt utföra sina uppgifter med precision och skapa en känsla av trygghet för
deras kunder.
Dina arbetsuppgifterSom Account Manager är ditt huvudsakliga fokusområde att kontakta potentiella kunder som har visat intresse för tjänsten. Du bemöter deras förfrågningar gällande företagets produkter och agerar rådgivare med fokus på varje kunds specifika
behov. Detta innebär att du intervjuar kunder och kartlägger deras organisation för att få en förståelse för hur de arbetar så att du kan bistå dem med din expertis och erbjuda rätt lösning. Vidare kommer du att hålla i produktdemonstrationer och produktutbildningar för Centsoft Invoice. När du kommit in i arbetet håller du cirka 10 möten i veckan både ute hos kunder samt online.
Kvalifikationer• Avslutad eftergymnasial utbildning, meriterande med inriktning ekonomi
• Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning
• Flytande svenska och engelska i både tal och skrift
För att lyckas och trivas i den här rollen älskar du att knyta och utveckla kundrelationer. Du tycker det är roligt att självständigt styra dina arbetsdagar. Du är noggrann i ditt arbete då du har det yttersta ansvaret för allt som berör ditt jobb, från planering till utförandet av kundmöten samt produktdemonstrationer och produktutbildningar
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägning
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='
https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Account Manager, sälj, IT, ekonomi, B2B, sales, telefon, teknik, innesälj, Stockholm, säljroll, säljteam, säljcykel, Centsoft, invocie, kundreskontra, leverantörsreskontra, bokföring,
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAvan Shali
avan.shali@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4427202
Observera att sista ansökningsdag har passerat.