Account Manager New Business Sthlm - internt till Maxkompetens I

Maxkompetens / Säljarjobb / Falun
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Falun, Borlänge, Säter, Gagnef, Hofors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens i Falun, Gävle, Östhammar, Västerås, Eskilstuna eller i hela Sverige

Maxkompetens Sverige AB

Publiceringsdatum
2013-06-26

Arbetsuppgifter
Till vårt nystartade affärsområde New Business Sthlm söker vi nu dig som på egen hand har förmågan, drivet och viljan att arbeta upp din egen kundkrets. Till ditt förfogande står hela vår organisation för att hjälpa till med att prospektera din egen marknad, bearbeta denna utifrån identifierade affärsmöjligheter och därefter göra avslut.

Som Account Manager New Business Sthlm jobbar du med försäljning av bemannings- och rekryteringstjänster. Du har daglig kontakt med främst nya och kunder och ditt arbete handlar om att identifiera, skapa och utveckla kundrelationer samt finna kundanpassade lösningar. I ditt arbete ingår mötesbokning, canvasbesök, genomförande av kundmöten, offert- och avtalsskrivning samt rapportering.

Du kommer jobba i ett mindre team tillsammans med andra account managers och rekryterare för att kontoret skall nå utsatta mål enligt budget. Vi ger dig utmaningen att avancera och få utökat ansvar vad gäller kundrelationer, exempelvis storkunder, eller att gå vidare till ledande befattningar. Tjänsten är i dagsläget ett tidsbegränsat vikariat till och med sommaren 2014 men vår ambition är att du ska kunna utvecklas med oss och övergå till en fast anställning.

Vi som jobbar på Maxkompetens är ambitiösa, drivna och engagerade medarbetare med glimten i ögat. Du kommer att rapportera direkt till försäljningschef Sverige. Din arbetsplats kommer att vara belägen i fräscha lokaler i centrala Stockholm och du får även tillgång till poolbil.

Profil
Vi söker dig som tycker att försäljning är det bästa som finns. Du brinner för nöjda kunder och får en kick av perfekta avslut. Du har en glädje, ett driv och en stor vilja i ditt arbete samtidigt som du har uthålligheten att komma igen vid tillfälliga motgångar.

Tidigare erfarenhet från försäljning inom bemanningsbranschen eller B2B är meriterande men inte ett krav. Stor vikt läggs istället vid dina personliga egenskaper och främst din vilja att lyckas. Du har lätt för att ta kontakt och utveckla nya, långvariga relationer. Du är ambitiös, drivs av resultatmål och trivs i ett högt arbetstempo. Som kollega är du lättsam, flexibel och kunnig samtidigt som du bidrar med energi till gruppen.

B-körkort är ett krav

Omfattning: Heltid
Arbetsplats: Stockholm
Start: augusti/september 2013
Anställningsform: Tidsbegränsat vikariat till sommaren 2014 med chans till tillsvidareanställning
Lön: Fast lön + provision

Maxkompetens står för trygghet, enkelhet och service. Det innebär att vi etablerar nära kontakt med våra uppdragsgivare för att förstå deras behov. Vill du bli en del av vårt Account Managers- team? Sök redan idag, urval sker löpande!

Om företaget
Maxkompetens startade 2003 och har kontor på sex orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag för uthyrning av studenter och akademiker och har en stor del av vår verksamhet riktad mot teknik och industri. Vi tillsätter årligen över 1 000 jobb och har ca 250 konsulter ute på uppdrag varje dag.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-07-31
Ange följande referens när du ansöker: 1853
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Li Lövebrant 08-120 753 03 li.lovebrant@maxkompetens.se

Företag
Maxkompetens

Adress
Maxkompetens
Herkulesgatan 12
11152 Stockholm

Jobbnummer
1592372

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens: