Account Manager med befintlig kundstock

Office Management / Säljarjobb / Stockholm
2016-09-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager med befintlig kundstock" (publicerad 2017-06-08) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management i Stockholm, Linköping, Karlstad, Lidköping, Göteborg eller i hela Sverige

Har du arbetat med B2B-försäljning under ett par år och känner dig redo att ta nästa kliv i karriären? Är det steget att ta över en befintlig kundstock och utveckla den, samtidigt som du på sikt kommer att utöka den med nya kunder? Är ambitionen dessutom att komma till ett bolag med ett stort engagemang, energiska kollegor och fokus på resultat? Då kan det här vara tjänsten för dig!

I den här rollen kommer du initialt att:

Ta kontakt med befintliga kunder för att presentera dig och bygga relation
Jobba med merförsäljning till befintliga kunder

När du har etablerat kontakt med dina befintliga kunder ska du även utöka din kundstock med nya. Då arbetar du med hela försäljningsprocessen, från att boka möten till att göra affären. Du kommer att ha tydliga mål och ska därför ha fokus på resultat i kombination med att bibehålla och skapa långsiktiga kundrelationer. Du kommer fortsatt att primärt arbeta med dina befintliga kunder.

Office Management kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och för att trivas bör du tycka om att arbeta i en säljdriven och dynamisk kultur med höga ambitioner. Vi har bland annat kontinuerliga tävlingar med allt från bonusar till resor i potten, fredagsfrukost, kick-offer och rikslunchkort.

Kvalifikationer och egenskaper

För den här rollen ska du:

Ha minst två års erfarenhet av försäljning, varav minst ett år inom B2B
Tycka om kundvård, samt ha mycket energi och fokus på dina affärer
Arbeta strukturerat för att ha koll på dina kunder och vad de vill ha
Ha körkort och tillgång till bil

Tillträde: November

Lön: Garanti- och provisionsbaserad

Välkommen med din ansökan! Vi arbetar med löpande urval och tar därför gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Frågor kring tjänsten besvaras av Martin Darin, försäljningschef, på 072-600 50 92.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2016-09-27

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Fehrm +46 10 858 40 14 amanda.fehrm@officemanagement.se

Företag
Office Management

Adress
Office Management
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Kontorsadress
Skalholtsgatan 6-8, Kista

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3072442

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management: