Account Manager med befintlig kundstock till Göteborg
Office Management / Säljarjobb / Göteborg
2017-06-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager med befintlig kundstock till Göteborg" (publicerad 2017-08-11) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management i Göteborg,
Lidköping,
Helsingborg,
Karlstad,
Linköping eller i
hela Sverige Här är möjligheten för dig som vill arbeta med en befintlig kundstock!
Arbetsbeskrivning
I den här rollen tar du över en befintlig kundstock, där du förvaltar och utvecklar samarbetet med kunderna. Med din erfarenhet av försäljning och ett stort engagemang i dina kunder tror vi att du kan driva och utveckla större och fler affärer. Din roll innebär att:
Vårda och stärka samarbetet med befintliga kunder
Agera produktspecialist och expert gentemot kunder
Utveckla och sprida mer kompetens internt
Du kommer ha möjlighet att på sikt certifieras inom våra andra tjänsteområden; IT, Videokonferens, Telefoni samt Facility services och därmed självständigt kunna erbjuda våra kunder en helhetslösning.
Med ett stort engagemang och skicklighet i relationsskapande och försäljning kan den här rollen ta dig till nya höjder i din karriär!
Erfarenhet och personliga egenskaper
Denna roll är en möjlighet för dig som vill ta nästa steg i din karriär och enbart arbeta med befintliga kunder. Därför söker vi dig som har minst tre års erfarenhet av försäljning, varav minst ett år inom branschen. Det är viktigt att du har ett stort affärsfokus och är en riktigt duktig relationsbyggare som kunder får förtroende för.
Vidare är du mål- och resultatorienterad samt tar ett stort eget ansvar och bidrar till kontorets starka laganda. Vi vill att du har fokus på din karriär och att du har som mål att utvecklas inom försäljningsyrket.
Du ska ha en vinnarinställning och tänka långsiktigt i din försäljning. Egenskaper som är viktiga för att lyckas i rollen är att vara lyhörd mot kundernas behov, en skicklig förhandlare, inte ger upp och drivs av resultat. Tjänsten kräver körkort.
Vi erbjuder
Grundlön
Provision och bonussystem
Goda utvecklingsmöjligheter med interna karriärvägar
Säljresor och kickoffer
Fantastiska kollegor!
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen. Har du frågor är du välkommen att kontakta Johan Larsson, Team Manager, på 010-858 50 40.
Varmt välkommen med din ansökan!
Office Management är en helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor som hjälper företag att effektivisera sina kontor. Då vi tillsammans skapar en trivsam och utvecklande arbetsplats är teamkänslan viktig hos oss och vi ser att alla bidrar med sin kompetens, sina idéer och en positiv inställning. Idag finns vi på flera platser i Sverige, Norge och Finland.
Följ oss gärna på Instagram: @lifeatofficemanagement
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2017-06-14Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmilie Amidani
emilie.amidani@officemanagement.se +46 10 858 40 46
FöretagOffice Management
AdressOffice Management
Mölndalsvägen 30A
41104 Göteborg
KontorsadressMölndalsvägen 30A, Göteborg
Jobbnummer 3556985
Observera att sista ansökningsdag har passerat.