Account Manager Kontorsmaterial/Tillbehör (Stockholm)

Office Management Supplies AB / Säljarjobb / Stockholm
2008-09-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager Kontorsmaterial/Tillbehör (Stockholm)" (publicerad 2008-10-27) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management Supplies AB i Stockholm, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

OFFICE Management är en av Sveriges ledande leverantörer inom sina affärsområden – kopiering/skrivare, AV-utrustning/videokonferens, IT-drift, telekommunikation, operatörstjänster, samt tillbehör och förbrukningsvaror. Vi kan erbjuda ett brett urval av produkter, och samarbetar med marknadens bästa leverantörer inom en rad välkända varumärken. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala, och vi expanderar på samtliga orter. Med ca 200 anställda är vi en organisation kännetecknad driv, framåtanda och gemenskap!
Nu har du möjlighet att ta ditt nästa steg i karriären hos oss på OFFICE Management! Vi satsar på våra medarbetare, och erbjuder ett stimulerande jobb med mycket goda förtjänstmöjligheter i en högpresterande koncern. Hos oss är energinivån alltid hög!
OFFICE Management Supplies är specialister på eftermarknadsprodukter inom kontorsteknik och material. Vi har samlat alla typer av tillbehör under samma tak för att göra det så smidigt som möjligt för våra kunder! Till vårt kontor i Stockholm söker vi en Account Manager!
ArbetsbeskrivningDu bedriver ditt försäljningsarbete självständigt, där du ansvarar för att bearbeta befintliga kunder och arbetar för långsiktiga relationer. Vi ställer höga krav på aktivitetsnivå och försäljningsresultat, och du kommer att hamna i en yrkesroll där du själv får ta vara på dina möjligheter.
PersonbeskrivningVi söker dig som befinner dig i början av din karriär, och som har den rätta gnistan! För att lyckas i rollen som säljare hos oss krävs att du har en förmåga att ta motgångar som en utmaning och medgångar som ett bevis för din skicklighet.
Tidigare erfarenhet av försäljning är en förutsättning, och då gärna B2B samt inom kontor/tillbehör. Meriterande är även om du tidigare arbetat i kundtjänst/callcenter och är van vid att använda telefonen som arbetsredskap. Till detta vill vi att du som söker har en positiv attityd och stark vilja! Detta är ett intensivt och utmanande arbete med en lön som avspeglar din förmåga att nå avslut.
För denna tjänst är körkort och bil en förutsättning. Då vi arbetar för en rökfri arbetsmiljö söker vi dessutom dig som är icke-rökare.
AnsökanSkicka in din ansökan så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor är du välkommen att kontakta Mari Larsson eller Therese Wessman på telefon 08-734 30 00. Välkommen till vår framtid!

Publiceringsdatum
2008-09-25

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-10-26
Ange följande referens när du ansöker: 808

Kontakt
Therese Wessman, 08-734 30 00

Företag
OFFICE Management Supplies AB

Adress
OFFICE Management Supplies AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Jobbnummer
319310

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management Supplies AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management Supplies AB: