Account Manager inom Telefoni!
Mybw Office Management Document Solution AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Stockholm,
Solna,
Linköping,
Göteborg,
Kramfors eller i
hela Sverige Gillar du att vinna och att slå dina mål? Då passar rollen som Account Manager hos Office Management dig perfekt. Vi är otroligt stolta men aldrig nöjda - därför söker vi nu ytterligare två stjärnor till vårt affärsområde Telefoni. Välkommen in med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2020-12-16Om företagetOffice Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management (www.officemanagement.se) ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå.
Målet och syftet med rollen
Som Account Manager ligger ditt primära fokus alltid på att skapa tillväxt på nya kunder. Vi har marknadens bästa lösningar för företag och kundtjänster. Du kommer dessutom få möjlighet att bearbeta vissa av våra befintliga kunder inom Telefoni. (
https://www.officemanagement.se/telefoni/)Våra tjänster är naturligtvis 100% molnbaserade och stora möjligheter till integrationer mot Teams och CRM. Vårt erbjudande är mycket attraktivt. Du bearbetar helt nya kunder till O.M och får möjligheten att bearbeta även befintlig kundbas inom O.M-koncernen. Ditt primära mål är att spetskompetens inom Telefoni och du får också möjlighet att agera produktspecialist för våra andra tjänsteområden.
Vi söker dig som...
• Har erfarenhet av B2B-försäljning med fokus på nykundsbearbetning
• Påvisat gott dokumenterat säljresultat
• Utrycker sig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kund
• Innehar B-körkort
Det är dessutom meriterande om du har...
• Erfarenhet av försäljning av SaaS-tjänster
• Arbetat med företag i storleken 50-3000 anställda (SMB & Large/ Enterprize)
• Vana av att arbeta med video i Teams med kunder
• Branschvana inom Telekom eller Operatör
• Arbetat i eller mot kundtjänst tidigare
Dina personliga egenskaper• Positiv
• Högt engagemang
• Resultatinriktad
• Gillar att samarbeta
• Trivs med att arbeta i en feedback-kultur
• Serviceminded och verkar för hög kundnöjdhet
Förväntningar och ansvar
• Säkerställa tempo och insats
• Budget
• Använda CRM-systemet
• Verka för hög NPS och NKI för bästa kundnöjdhet
O.M erbjuder
• Fast lön + kvartalsprovision
• O.M Care: Benify, friskvårdsbidrag, 1h träning på arbetstid varje vecka m.m.
• GPTW-certifierad arbetsplats 2020
• Utvecklingsmöjligheter: strukturerad träning i säljprocesser och produktkunskap 2h varje vecka
• Tydlig affärsprocess- hur man lyckas bli en bra säljare
• Säljresor, kick-offer och fantastiska kollegor!
• Ingå i ett säljteam med lång erfarenhet inom försäljning
Antal positioner: 2 st
Start: februari 2021
Anställningsform: ena rollen är en tillsvidareanställning, varav vi först tillämpar 6 månaders provanställning. Den andra rollen är ett vikariat på minst ett år med möjlighet till förlängning.
Omfattning: Heltid, 8-17
Plats: Kista, Stockholm
Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!
Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMYBW Office Management Document Solution AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371),
http://www.officemanagement.se/ Arbetsplats Office Management
Jobbnummer 5491616
Observera att sista ansökningsdag har passerat.