Account manager
Jkrs Kundrelationer / Säljarjobb / Stockholm
2013-12-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account manager" (publicerad 2017-02-09) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jkrs Kundrelationer i Stockholm,
Norrtälje eller i
hela Sverige Kort beskrivning av företaget:
JKRS Kundrelationer är ett expansivt nytänkande företag som nu söker explosiva och passionerade account managers!
Vi är en helhetsleverantör som jobbar med kundfokuserade lösningar åt några av de ledande företagen inom Svenskt näringsliv och det gör vi bland annat genom:
• mötesbokning
• marknadsundersökningar
• växel/Telefonipassning
• kundtjänsthantering
Vi söker nu personer med hög ambitionsnivå och vilja till att utvecklas till account managers och projektledare!
INFORMATION OM LEDIG TJÄNST
Titel: Account mangare
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Hur går det till?
Som anställd hos JKRS Kundrelationer genomgår du en grundutbildning inom försäljnings- och argumentationsteknik. Utbildningen är skräddarsydd av vår säljchef Robin Söderström som tillsammans med några av Sveriges mest framgångsrika säljare utformat en teknik där man direkt lär sig använda verktygen bakom framgångsrik försäljning.
Därefter börjar man sin karriär som account manager inom verksamhetsområdet mötesbokning. Som account manager arbetar man med att ansvara för några av Sveriges ledande tjänsteföretag och deras nykundsbearbetning genom mötesbokning via telefon med potentiella kunder. Rollen som account manager är förberedande för ytterligare internt avancemang inom såväl chefsroller som andra ledande roller inom något/några av våra övriga verksamhetsområden.
Beskrivning av kvalifikationer:
Då vi befinner oss i en explosionsartad expansion söker vi nu personer som:
• brinner för försäljning
• vågar ta på sig en utmaning
• ständig strävar efter utveckling
Stämmer detta in på dig?
Då erbjuder vi dig:
• ovärderlig utbildning
• dedikerad kompetensutveckling
• utvecklande utmaningar
• internt avancemang och påbyggnadsutbildningar
• tillgång till ett brett och attraktivt nätverk
• mycket goda förtjänstmöjligheter
• heltidsarbete (08:30-17:00, måndag- fredag)
JKRS Kundrelationer står för kvalitet och professionalism. När du väl kommer till oss vill vi utveckla dig till att bli framgångsrik såväl i din befintliga som framtida roll. Det kommer att krävas engagemang och hårt arbete från båda sidor men vi kommer att ha fantastiskt kul under tiden!
Utöver ovanstående ser vi även till att anordna vi olika aktiviteter och tävlingar och självklart kommer du få vara med även i den utmaningen!
Vill du vara en del av det här? Tveka inte att söka direkt så kontaktar vi dig inom kort!
ANSTÄLLNINGSVILLKOR
Tillträde: december/januari
Typ av anställning: Vanlig anställning
Erfarenhet: Ingen erfarenhet krävs
Varaktighet: Tillsvidare
Arbetstid: Heltid
Löneform: Rörlig lön
ANSÖKAN
Senast: 2013-12-13
KONTAKTPERSONER
Funktion: HR
Namn: Maria Bergström
E-postadress:
jobb@jkrs.seTelefon: 07587603047
Publiceringsdatum2013-12-04Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Tillsvidare, heltid
TillträdeDecember/januari
ErsättningRörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-12-13
Ansök senast 2013-12-13.
KONTAKTPERSONER
Funktion: HR
Maria Bergström
E-postadress:
jobb@jkrs.seTelefon: 07587603047
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@jkrs.seKontaktMaria Bergström, HR, tfn 07587603047
jobb@jkrs.seJelena Kitanovic, 076 - 185 98 04
jelena.kitanovic@jkrs.seFanny Petersson, rekryterare, 0757603045
jobb@jkrs.seRobin Söderström, tel. 076-185 71 08
jobb@jkrs.seFöretagJKRS Kundrelationer
AdressJKRS Kundrelationer
Armfeltsgatan 27
11532 STOCKHOLM
KontorsadressArmfeltsgatan 27
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-12350880
E-postadress:
jobb@jkrs.se Jobbnummer 1719723
Observera att sista ansökningsdag har passerat.