Account Manager
Maandag Nordic AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2025-04-08
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maandag Nordic AB i Stockholm,
Köping,
Umeå,
Skellefteå,
Piteå eller i
hela Sverige Why Maandag Nordics? With us, you'll get the chance to really put your ideas into action. We offer a work environment where you can grow and learn through hands-on experience - trying things out, making mistakes, and improving.For more than 35 years, Maandag® has been at the forefront of empowering people and organisations. We not only help professionals get jobs, but also connect them with a future that matches their values, desires and ambitions. Because when people are truly in the right place, they can develop themselves, fulfil their dreams and go to work with fresh energy every day. The energy and power released in the process is a catalyst for growth for companies. We started in the Netherlands, but now we also help professionals and organisations in Belgium, Poland, Dubai and Sweden. Our extensive knowledge of different markets, coupled with our wide network, enables us to make perfect matches quickly.
Maandag® är ett internationellt bemanningsföretag med huvudkontor i Nederländerna och nu växande i Sverige. När vi ger oss in i Norden letar vi efter individer att stärka upp vår säljorganisation som Account Manger, som är ivriga att omfamna möjligheten att vara en del av något nytt. I den här rollen får du chansen att arbeta i en entreprenöriell miljö, bakom en finansiellt stark organisation. Start: Enligt överenskommelse, så snart som möjligt
Omfattning: Heltid, 40h/vecka
Placering: Birger Jarlsgatan 57, 113 56 Stockholm Som Account Manager hos oss på Maandag® kommer du spela en betydande roll i vår resa mot att expandera i Stockholm och i Sverige. Ditt huvudfokus kommer vara att hitta nya affärer och vårda relationer med nya och befintliga kunder inom IT och teknik. Med ditt entreprenöriella mindset kommer du få bygga upp en professionell relation med våra kunder och bygga upp ett hållbart nätverk som gynnar dig under hela din karriär. Vad kan du förvänta dig?
• Nykundsförsäljning - som ny i Sverige kommer detta att vara en betydande del av ditt arbete, där du arbetar nära vår Sales Manager
• Bygga och upprätthålla starka kundrelationer - förstå deras behov och leverera skräddarsydda bemanningslösningar genom interna team för att säkerställa smidiga processer och utmärkt service
• Tillväxt genom försäljning, genom proaktiv prospektering och strategisk kontohantering
• Ägandeskap över din framgång, med möjligheter till karriärutveckling i takt med att du visar dina förmågor Du erbjuds:
• En unik möjlighet att vara en del av lanseringen av Maandag® Nordics.
• En konkurrenskraftig och trygg lön, med ett obegränsat bonussystem.
• Stora karriärsmöjligheter.
• Glädje, skratt och firande av framgångar.
• En bra worklife balance
• 30 dagars semester.
• Pensionsförmåner inkluderade
Vilka egenskaper letar vi efter?
• Entreprenöriellt mindset, med en drivkraft att lyckas på en konkurrensutsatt marknad.
• Minst 2 års erfarenhet av försäljning inom bemanningsbranschen.
• Examensbevis eller motsvarande kvalifikation inom relevant område.
• Flytande kunskaper i både engelska och svenska
• Körkort (Kategori B).
För att trivas i rollen som Account Manager hos oss på Maandag® Nordic tror vi det är viktigt att du gillar att tänka nytt och bli utmanad, är strukturerad, att du vågar komma med dina tankar och åsikter och vill utvecklas i din roll. Att du är flexibel i ditt arbetssätt och gillar att jobba mot utmanade mål är också en viktig del.
Ersättning Fixed salary
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-10-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "98".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Maandag Nordic AB (org.nr 559482-5522)
Arbetsplats Maandag Stockholm
Kontakt Mrs. Frykholm
Mrs. Frykholm
helena.frykholm@maandag.com Jobbnummer 9272710