Account manager
Randstad AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2024-08-05Dina arbetsuppgifterÄr du en erfaren säljare inom tredjepartslogistik / contract logistics och letar efter nya utmaningar i en organisation med stark företagskultur och ett framåtlutat tänk? Då är detta möjligheten för dig!
Vi söker just nu en driven säljare inom tredjepartslogistik som spelar en nyckelroll i att utveckla verksamheten. I rollen som säljare kommer du att ansvara för att identifiera nya affärsmöjligheter, bibehålla långvariga relationer med befintliga kunder samt utveckla och anpassa erbjudandet av tjänster.
För att lyckas i denna roll ser vi att du har minst två års erfarenhet från en liknande tjänst och en gedigen förståelse för tredjepartslogistik / contract logistics. Du är en person som motiveras av att vinna affärer och driva tillväxt. Du har ett starkt affärssinne, arbetar strukturerat och strävar alltid efter att bygga starka och förtroendefulla kundrelationer.
Som säljare kommer du att vara baserad hos kundens verksamhet i Göteborg, affärsresor inom Sverige förekommer.
Du kommer att arbeta som konsult hos oss på Randstad, det innebär att du är anställd hos oss och jobbar ute hos vår kund. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Intervjuer kommer att ske löpande så sök tjänsten redan idag!
Ansvarsområden
Identifiera nya prospekts för att bygga och upprätthålla en prospektbas.
Säkerställa kundnöjdhet och bygga långsiktiga relationer.
Upprätthålla och utveckla tjänsteerbjudandet till befintliga kunder.
Vinna nya kunder inom ditt försäljningsområde.
Samarbeta med både interna och externa intressenter, nationell som internationell.
Använda CRM-system för att hantera kundinformation, försäljningsaktiviteter och uppföljningar.
Delta i RFQ.
KvalifikationerDu besitter minst två års erfarenhet av liknande roll med fokus på komplexa försäljningslösningar.
Du besitter en gedigen förståelse inom tredjepartslogistik / contract logistics.
Du har en stark förmåga att förhandla och slutföra affärer med en kombinerad förmåga att förstå och tillgodose kundernas behov.
Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Om företagetRandstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.
Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Ersättning Ej specificerad
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-08-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Jobbnummer 8823697
Observera att sista ansökningsdag har passerat.