Account Manager

Mybw Office Management Document Solution AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Stockholm, Solna, Linköping, Göteborg, Kramfors eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet av försäljning och vill jobba i en inspirerande miljö, med trevliga kollegor på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad? Då passar rollen som Account Manager hos Office Management dig perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna inom IT-Solution.

Om rollen

Vi erbjuder våra kunder tekniska lösningar med fokus på kontorsnära tjänster. Du kommer ingå i ett sammansvetsat team där du fokuserar på att göra skillnad för både nya och befintliga kunder med hjälp av våra tekniska paketeringar.

Publiceringsdatum
2022-09-29

Dina arbetsuppgifter
I rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som ansvarig över dina kunder säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen. Du kommer även att följa med på dina kollegors kundmöten och representera ditt affärsområde för att vägleda våra kunder på resan mot framtidens arbetsplats. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll.

I ditt primära uppdrag ingår bland annat att:

• Vårda och stärka samarbetet med befintliga kunder
• Kontakta nya kunder
• Verka för en hög kundnöjdhet
• Agera produktspecialist och expert inom våra digitaliseringslösningar gentemot kunder och kollegor
• Kontinuerlig kompetensutveckling
• Vara en förebild internt och extern
• Hjälpa våra kunder till rätt lösningar i resan mot framtidens arbetsplats

Profil
• Du har minst 3 års erfarenhet inom försäljning
• Du innehar B-körkort
• Du utrycker sig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kund
• Har du dessutom erfarenhet från närliggande bransch är det meriterande

Dina personliga egenskaper
För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens, en positiv grundsyn samt förståelse för helheten. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare, som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.

Vad kan vi erbjuda dig?

• Hos Office Management erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
• Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
• För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
• Möjlighet till tjänstebil
• Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022
• O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify

Om företaget
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 450 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 201 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping, Tammerfors och Luleå. www.officemanagement.se (http://www.officemanagement.se/)

Övrig information

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Plats: Stockholm

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Antal lediga tjänster: 1 st

Har du frågor om tjänsten slår du en signal till Felix Friede, Sales Manager IT på 010-8585138 eller felix.friede@officemanagement.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MYBW Office Management Document Solution AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371), http://www.officemanagement.se/

Arbetsplats
Office Management

Kontakt
Nina Karén
nina.karen@officemanagement.se

Jobbnummer
7027093

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management Document Solution AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB: