Account Manager!

mySafety / Säljarjobb / Stockholm
2014-06-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager!" (publicerad 2014-08-05) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos mySafety i Stockholm, Lidingö, Uppsala, Enköping, Västerås eller i hela Sverige

myBusinessSafety hjälper er att identifiera, kontrollera och förebygga risker, öka säkerheten och realisera dolda värden. Vi har 14 års erfarenhet och hanterar tusentals risk- och säkerhetsärenden om året, dygnet runt och över hela världen.

Riskerna för dataintrång, informationsstöld, id- och bolagskapning har ökat markant på senare år. Mycket kan hanteras av kompetenta IT-och säkerhetsavdelningar, men långt ifrån allt. Dolda risker kostar svenskt näringsliv miljardbelopp varje år, ofta orsakad av den mänskliga faktorn i kombination med nya arbetstrender. Vi erbjuder konkreta säkerhetstjänster och åtgärdspaket som tätar glappet och hjälper er att få ett mer heltäckande skydd.

Ansvar och arbetsuppgifter
myBusinessSafety befinner sig mitt i en spännande, expansiv utveckling och söker nu en företagssäljare till sitt högpresterande och effektiva säljteam som fokuserar på företagskunder. Tillsammans med övriga säljteamet kommer du att vara en nyckelperson och driva försäljning av hela myBusinessSafetys tjänsteportfölj. I dina arbetsuppgifter bearbetar du potentiella företagskunder i Stockholmsregionen och du ansvarar för hela säljprocessen; bokar och genomför möten, ansvarar för din månadsbudget, skriver offerter och tecknar avtal. En vis del av rollen består även utav att bearbeta och vårda relationen av våra befintliga kunder. Du kommer även ta en aktiv del i arbetet att utveckla säljprocessen inom B2B.

Vem söker vi

• Vi söker dig som brinner för försäljning och alltid strävar efter att överträffa din försäljningsbudget.

• Du har tidigare erfarenhet av försäljning till företagskunder.

• Du har vana att möta ledande befattningshavare hos kund.

• En person med god förmåga att planera, initiera, genomföra och följa upp sitt egna säljarbete.

• För att lyckas krävs det att du är orädd, driven, resultatinriktad, van att jobba i ett högt tempo samt har lätt att kommunicera och skapa relationer med människor.

• Du har en gymnasial utbildning eller motsvarande, IHM och säljutbildningar är meriterande.

• Körkort är ett krav eftersom arbetet innebär resor i tjänsten, främst i Stockholmsregionen.

myBusinessSafety kan beskrivas bäst som ett bolag med entreprenörsanda och passar dig som uppskattar högt i tak, korta beslutsvägar och snabba omställningar. Eftersom bolaget befinner sig i en expansiv fas har du stora möjligheter att utvecklas inom företaget.

Lön: fast månadslön + förmånlig bonusstege
Arbetstid: 09:00 - 17.00 vardagar, måndag - fredag
Tillträde: 1/9 - 2014 eller enligt ök.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och placering är på kontoret på Gärdet, Stockholm.

Intervjuer sker löpande.

Publiceringsdatum
2014-06-19

Arbetstider och omfattning
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
fast månadslön + förmånlig bonusstege.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-07-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MySafety

Adress
MySafety
Tegeluddsvägen 76 Box 27142
10252 .

Kontorsadress
Tegeluddsvägen 76 Box 27142

Jobbnummer
1915752

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från mySafety

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos mySafety: