Account manager - Facility Management

Mybw Office Management Document Solution AB / Säljarjobb / Stockholm
2019-10-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account manager - Facility Management" (publicerad 2019-11-08) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Stockholm, Solna, Linköping, Göteborg, Kramfors eller i hela Sverige

Hej,

Jag heter Anderas Sundin och jobbar som ansvarig för Facility Management på Office Management iStockholm. Vi har funnits i 25 år och idag hjälper vi 8000 företag i norden med tjänster och lösningar inom IT, kommunikation och kontor. Tack vare våra 450 medarbetar är vi en stark aktör på den nordiska marknaden och omsatte 2018 1320MSEK.

Vi söker enAccountManager med minst två årserfarenhet från B2B-försäljning till vår avdelning!

Vad ingår i rollen som Account manager?

• Vårda och stärka samarbetet med befintliga kunder
• Utöka samarbetet med befintliga kunder
• Utöka din kundstock med nya kunder

I den här rollen arbetar du med hela försäljningsprocessen och arbetar självständigt med att utveckla och driva affärer. Du kommer att fokusera på att sälja tjänster ur produktportföljen Facility Management. De tjänster som ingår är bland annat kontors- och förbrukningsmaterial, kaffe- och vattenmaskiner samt lokalvård och bemanning.

Är det här du?

Som personär du driven och kan ta ett stort eget ansvar och du trivs i att arbeta i en säljdriven organisation med höga ambitioner. Du gillar även att vara med och påverka ditt och vårt arbetssätt för att kunna leverera en tjänst i världsklass mot våra kunder.
Att knyta nya kontakter och skapa starka relationer är något som är naturligt för dig.
Du är även en person som bidrar med glädje och energi till din omgivning och ser möjligheter och lösningar framför hinder. Du behöver erfarenhet av försäljning och vi ser gärna att du har en bil du kan använda i tjänsten.

Vårt ledarskap;

Vi brinner för affärer och att få andra att leverera och växa som personer. Vi anser att det är viktigt att våra medarbetare trivs i sin vardag för att få ut max av sin kapacitet.
Viktigt i vårt ledarskap är engagemang och eget ansvar.
Vi ser fram emot att tillsammans med dig och resten av vår säljorganisation lyfta detta till nya höjder.

Vad erbjuder vi?

Vi är en avdelning med högt i tak och som gärna har kul tillsammans.
I övrigt erbjuder vi bland annat säljtävlingar, interna & externa utbildningar, kontinuerlig träning, utveckling och ett coachande ledarskap av närvarande ledare. Vi jobbar med en fast + provisionsdel i vår lönemodell.
Här jobbar vi efter våra starka värderingar True Commitment, Great Together, Always Improve.

Låter det som det skulle passa dig?

Vänta inte med att skicka in din ansökan! Vi kommer träffa kandidater löpande. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2019-10-09

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MYBW Office Management Document Solution AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371), http://www.officemanagement.se/

Arbetsplats
Office Management

Jobbnummer
4863263

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management Document Solution AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB: