ABW koordinator AstraZeneca
Sodexo AB / Receptionistjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sodexo AB i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Vi söker en ny ABW koordinator till vår kunds fantastiskt fina lokaler i Mölndal.
Vi söker dig med hög kommunikationsförmåga inom både svenska och engelska i såväl tal som skrift ochsom gillar att arbeta med varierade uppgifter då tjänsten bl a innefattar konferensrumsservice, möte med kund, AV (audiovideo) teknik mm.
Att arbeta hos oss innebär ett stort engagemang och intresse av att leverera förstklassig service.
På ett ABW (aktivitetsbaserade arbetsplatser) kontor är det arbetsuppgifterna som styr vart de anställda fysiskt arbetar. Telefonsamtal, möten eller projektarbeten är exempel på några aktiviteter som utförs bäst i vitt skilda miljöer. Den enskilde medarbetaren har inget eget skrivbord utan placerar sig vid ett ledigt skrivbord utifrån dagens aktivitet. Detta arbetssätt ställer krav på en mer personlig och nära kontorsservice med stöd i allt från konferensservice till iordningställande av interiör eller skåps administration.
Krav/kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Duktig administratör
• God datorvana i Officepaketet
• Behärskar engelska och svenska utmärkt i tal och skrift
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Konferensrums service ex. tekniksupport, påfyllning av kontorsmaterial, iordningställande/möblering av konferensrum etc
• Administration av personliga skåp
• Samordning av olika FM funktioner.Hantering av "lost & found"
• Vid behov, akut lokalvård eller pentryservice
• Vara synlig och närvarande åt verksamheten i ABW ytorna
Dina personliga egenskaper
• Ditt serviceintresse är väldigt stort och du har fingertoppskänsla för hur du bemöter kunden, alltid kunden i fokus
• Du har hög social kompetens
• Van att arbeta i högt tempo
• Stabil- trygg i dig själv
• Strukturerad och flexibel
• Problemlösningsförmåga
• Självgående i din roll
• Förmåga och intresse av att jobba i team och hjälpa en kollega vid behov
Tjänsten är heltid, måndag-fredag 7-16.
Ansökan kan endast göras via vårt ansökningsverktyg ReachMee.
Har du frågor kontakta Christian Åsheim
christian.asheim@sodexo.com Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 67 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet.
Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet.
Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. I Norden omsätter vi 633 miljoner euors och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2019-11-28ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSodexo AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sodexo AB (org.nr 556528-2984),
http://www.sodexo.se Jobbnummer 4967204
Observera att sista ansökningsdag har passerat.