Abbott Vascular söker medarbetare till customer
Brain / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Brain i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla,
Sollentuna eller i
hela Sverige Abbott Vascular söker medarbetare till customer service
Abbott Vascular, en division inom Life Science företaget Abbott Scandinavia AB, med ca 65 000 anställda i världen, utvecklar och marknadsför läkemedel och hälsorelaterade produkter. Bolaget grundades år 1888, de har idag sitt huvudkontor i Chicago USA och ett kundsegment i mer än 130 länder världen över. Koncernen omsatte ca 26 miljarder dollar 2007. Kontoret i Stockholm är beläget i Frösunda/Solna och har 160 anställda inom områdena sälj, ekonomi, marknad, HR, administration och medicin.
Arbetsbeskrivning: Arbetet innebär hantering av nyinkomna ordrar, fakturering, dokumentation, statistik samt övrig administration. Du kommer även att ha kontakt med kunder angående företagets produkter, fakturor, leveranser etc. och fungera som stöd för Abbott Vasculars nordiska säljorganisation, vilket medför att du behöver vara framåt och serviceminded.
Detta är ett utvecklande och omväxlande arbete där din noggrannhet, organisatoriska förmåga samt servicekänsla sätts på prov!
Arbetets omfattning: Tjänsten är tillsvidare och en rekrytering vilket innebär att Du anställs direkt av Abbott.
Arbetstider: Heltid, kontorstider 08:30-17:00 med 45 minuters lunch (sommartid 08:30-16:00)
Kompetenskrav: Vi ser en person som har några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter såsom kundtjänst. Alternativt har Du relevant erfarenhet från yrken inom övrig administration eller service. Du är en van datoranvändare samt kunnig på Excel. Att ha jobbat i affärssystemet SAP är meriterande men inget krav. Eftersom företaget är internationellt är det viktigt att Du behärskar svenska och engelska i både skrift och tal, samt har en viss förståelse för norska/danska eftersom ditt arbetsområde även innefattar dessa länder.
Utbildning: Vi tror att Du som söker har gymnasiekompetens - gärna inom ekonomi.
Personliga egenskaper: Du är en glad och serviceminded person som gillar att ha kundkontakt samt att arbeta administrativt. Vidare är Du oerhört noggrann och organiserad som person. Du är strukturerad i ditt arbete och Du har ett sinne för siffror och detaljer. Du har en väl utvecklad simultanförmåga och kan hantera många saker samtidigt.
Intresserad? Skicka in din ansökan till
hr_office@brainbemanning.se bifoga CV och personligt brev och märk din ansökan med "Customer service". Skicka Din ansökan snarast då urval sker löpande.
Frågor besvaras av Maria Nordenhem på telefon 08- 440 80 67
Publiceringsdatum2008-03-20Anställningstyp/arbetstiderTills vidare
Heltid
Heltid, tillsvidare
ErsättningFast lön
Fast avtalsenlig lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
hr_office@brainbemanning.seFöretagBRAIN
AdressBRAIN
Industrigatan 4A
11246 STOCKHOLM
KontorsadressIndustrigatan 4A
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-4408090
Jobbnummer 171306
Observera att sista ansökningsdag har passerat.