50% tjänst till Hamrånge

OP Assistans AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos OP Assistans AB i Gävle, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker, Hofors eller i hela Sverige

Jag är en kvinna som bor i Hamrånge.
Jag behöver personlig assistans över hela dygnet, varje dag året runt.
Mitt funktionshinder innebär att jag behöver hjälp med det mesta i mitt vardagliga liv för att kunna leva ett liv som andra.

Jag söker nu en kvinnlig assistent till en tjänst på 50 %.
Arbetstiderna är förlagda på mestadels dygnspass inkl.jour/väntetid och man arbetar vardag som helg.

Du är en mogen, trygg och lugn tjej med stort tålamod.
Du har gott omdöme, är ansvarsfull och har förmåga att sätta mina behov i centrum när du arbetar med mig.
Det är en fördel om du har erfarenhet av diabetes och hjärnskador men det är inget krav, viktigast är att personkemin oss emellan stämmer.
Det finns katt i hemmet, så du bör ej vara allergisk.
Är du dessutom flexibel, positiv och har lite humor så är det ett plus i kanten.
Du bör ha körkort då det kan vara krångligt med bussförbindelserna.

Tillträde: Vi arbetar med löpande rekrytering. Introduktion kan ske per omgående, bara ett registerutdrag finns att lämna.
Kollektivavtal - Kommunal/Vårdföretagarna

Om du har några frågor så kan du mejla verksamhetschef Lillemor Bae på lillemor.bae@opassistans.se eller ring på 026-14 38 38.

Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska få en assistans av god kvalitet. Det innebär att de ska ges möjlighet att leva som andra.
Den personliga assistentens uppdrag är att bidra till det.
En bra personlig assistent är serviceinriktad, ärlig, ansvarsfull, lyhörd och respekterar varje människa som en självständig individ. Utbildning och erfarenhet är ett plus men inget krav.
Att personkemin stämmer är däremot ett måste och därför är det alltid kunden som väljer sin assistent.
De faktiska arbetsuppgifterna, -tiderna och -platserna varierar från kund till kund och från dag till dag.
Därför bör en personlig assistent vara flexibel, lösningsinriktad och öppen för nya utmaningar.

OP Assistans en del av Team Olivia.
Läs mer på: www.teamolivia.se

OP Assistans, som grundades av Pernilla Hålén i Ockelbo 1998, erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gävleborg.
Hos oss har du som kund ett stort inflytande över vem som ska anställas som assistent, när din assistent ska jobba, vad din assistent ska göra på jobbet, hur assistenten ska utföra sina arbetsuppgifter och vilka assistenter som ska jobba med dig i särskilda situationer.
Samtidigt som vi erbjuder en assistans som tydligt utgår ifrån kundens behov och önskemål prioriterar vi god arbetsmiljö för våra medarbetare.

OP Assistans drygt 75 kunder och 550 medarbetare som är anställda på hel eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle. Företaget har dessutom en möteslokal i Ockelbo.

Varaktighet, arbetstid
40%-60%

Publiceringsdatum
2019-04-30

Ersättning
Timlön, övriga ersättningar enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lillemor Bae lillemor.bae@opassistans.se 026-14 38 38

Företag
OP Assistans AB

Adress
OP Assistans AB
Holmparken 1
80310 Gävle

Kontorsadress
Holmparken 1

Jobbnummer
4760190

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från OP Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos OP Assistans AB: