50% administrativ assistent
Freja Assistanstjänst AB / Administratörsjobb / Stockholm
2022-09-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "50% administrativ assistent" (publicerad 2024-06-17) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Freja Assistanstjänst AB i Stockholm Freja Assistanstjänst är ett etablerat företag inom omsorgen. Företaget har funnits sedan 2008.
Inom företaget finns olika hjälpinsatser bland annat Personlig assistans, boendestöd samt ledsagar/avlösarservice. I dagsläget hjälper företaget över 100 personer med olika hjälpinsatser.
Som vårdföretag fyller man en viktig funktion för grupper i behov av olika former av stöd i vardagen.
Freja assistanstjänst erbjuder ett varmt och omtänksamt arbetsklimat där man värnar om både anställda och kunder.
Just nu behöver vi en administrative assistent på 50% som kan ta ansvar för ledsagare/avlösarenheten.
Du kommer att arbeta med engagerade kollegor och få möjlighet att verka i en platt organisation. Vi hjälper våra funktions nedsätta med behov av stöd i hemmet.
Företaget har kollektivavtal.
profilkrav
Du är minst undersköterska eller barnskötare eller högskoleutbildad inom området. Minst 3 år erfarenhet av arbetet inom neuropsykiatriska eller andra funktionsnedsättningar alternativ äldreomsorgen är ett krav.
• Har goda kunskaper och erfarenheter av administrativt arbete och samordning.
• Har erfarenhet av att arbeta med sociala Paraply systemet.
• Erfarenhet inom funktions nedsätta samt barn och ungdomar.
• Du har rekryteringsvana och är noggrann med introduktioner
• Körkort samt körvana är ett krav
• Tillgång till sin egen bil är en merit
• Har arbetsvana med dokumentationer
• Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift
• Är mycket noggrann och effektiv
• Är prestigelös och lösningsinriktad
• Är ödmjuk och lyhörd för andra människor
• Är flexibel både i de egna arbetsuppgifterna och för att även kunna stötta upp din kollegor.
• Du är stabil, strukturerad och tydlig i ditt arbete.
• Du har stor datavana/erfarenhet.
• Du är stresstålig och kan hålla flera saker samtidigt
• Arbetat är måndag till torsdag 8.30- 14.00 inkl. 30 min. lunch. förskjutning av arbetstiden kan förekomma.
Tillträdedatumet för tjänsten är enl. överenskommelse.
Vi arbetar fortlöpande med rekryteringen vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas och annonsen tas bort innan sista publiceringsdag, så skicka din ansökan så fort som möjligt.
Publiceringsdatum2022-09-12Dina arbetsuppgifter• Att strukturera och samordna enheten utifrån behov och ställda krav.
• Kontaktperson och språkrör för våra kunder samt gentemot myndigheten.
• Personalplanering, schemaläggning i samråd med verksamhetschef.
• Ge medarbetarna stöd och service i frågor gällande arbetsmetoder, återkoppling, tolkning av beslut samt genomförandeplaner för kunder
• Representera Freja assistanstjänst i kontakt med myndigheter, anhöriga och kunder även delta i olika kundevent.
• Schemaläggning, kontroll av löneunderlag
• Du som arbetsledare agerar förebild
• Du ingår i ledningsgruppen
• I samråd med verksamhetschefen leder arbetet,
• I arbetet ingår administration, planering, dokumentation, samordning och uppföljning av enheten.
• Du kommer att ha ansvar för kvalitetssäkring inom enheten tillsammans med enhetschefen.
• Du är ansvarig för upprättande och revidering av individuella genomförandeplaner och övriga dokumentation.
Skicka din ansöka till
info@frejaab.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-12
AdressFreja Assistanstjänst AB
Fagersta gatan 18B
16352 SPÅNGA
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Samordnaretjänsten".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Freja Assistanstjänst AB (org.nr 556736-8955),
http://www.frejaab.se Fagersta gatan 18B (
visa karta)
163 52 SPÅNGA
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
info@frejaab.se Jobbnummer 6971072
Observera att sista ansökningsdag har passerat.