3 Undersköterskor, Heltid, Ref Nr 337

Östersunds Kommun / Undersköterskejobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla undersköterskejobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Östersunds Kommun i Östersund

Hemtjänsten Ope/Torvalla
Tillsvidaretjänster. Tjänstgöring dag-kväll-helg. Tillträde efter överenskommelse
Hemtjänsten består av två områden, Torvalla och Ängsmon vilka i sin tur är indelade i mindre områden. Området har idag ca 120 brukare. Våra ärenden är av väldigt skiftande karaktär, vilket bland annat inneburit att vi som enda enhet i förvaltningen startat en boendestödsgrupp som ingår i hemtjänsten. Personalgrupperna bildar tillsammans med enhetens distriktssköterskor, arbetsterapeuter, sjukgymnaster och biträdande enhetschef ett hemteam. Hemteamet ska arbeta med ett sådant förhållningssätt att brukaren ges möjlighet att utveckla och bibehålla sina förmågor.
Arbetsuppgifter: Vi söker dig som utifrån biståndsbeslut vill ge god vård och omsorg till våra brukare.
Kvalifikationer: Undersköterskeutbildning alt.omvårdnadsprogammet. Stort värde kommer att läggas på personliga egenskaper såsom engagemang, lyhörd, kreativitet, flexibilitet och positivt tänkande. Du skall kunna arbeta självständigt.
Körkort B erfordas.

Publiceringsdatum
2011-11-01

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-11-19
Ange följande referens när du ansöker: 337
Ansökan kan skickas till e-postadress: kontorsservice@ostersund.se

Kontakt
Susanne Ågren, bitr enhetschef, 063-14 41 56

Företag
ÖSTERSUNDS KOMMUN

Adress
ÖSTERSUNDS KOMMUN
Serviceförvaltningen/Rekrytering
83182 ÖSTERSUND

Kontorsadress
Serviceförvaltningen, Rekrytering

Kontaktuppgifter
E-postadress: kontorsservice@ostersund.se

Jobbnummer
1068499

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Östersunds Kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Östersunds Kommun: