3 söker en Project Manager

Hi3G Access AB Kundservice / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hi3G Access AB Kundservice i Stockholm, Södertälje eller i hela Sverige

3 grundades i december 2000 med visionen att skapa en helt ny plattform för mobil kommunikation. Idag är vi ca 1200 erfarna och drivna entusiaster i ett starkt företag. 3 ägs av Hongkongbaserade Hutchison Whampoa och svenska Investor AB, två resursstarka aktörer med djup branschkunskap. Vi ingår också i ett globalt nätverk som bygger mobila multimediatjänster under namnet 3.
På 3 är vi hängivna uppgiften att ge våra kunder den bästa servicen och att proaktivt driva lojalitetsskapande aktiviteter. Kvalitet & Verksamhetsutveckling är den avdelning där vi planerar och följer upp detta arbete och där vi driver projekt för ständiga förbättringar i verksamheten. 
Vi söker nu en person som skall ansvara för vår verksamhetsutveckling med utgångspunkt från vår contact center plattform. Detta system är våra kunders första kontaktyta med vår verksamhet varje gång de ringer till vår kundservice. Här avgörs kundens första intryck av den service vi ger och som ansvarig för detta system kommer du vara drivande i hur vi säkerställer en för våra kunder effektiv och positiv serviceupplevelse.
Du ingår i en grupp med andra projektledare med ansvar för våra CRM system, performance management, Lean services, root cause analysis och system support.

Publiceringsdatum
2010-03-26

Dina arbetsuppgifter
• Kundservice och lojalitetsavdelningens systemägare för våra contact center system
• Utformning av funktionalitet och logik i vår IVR
• Kravställning för intern IT utveckling av funktionalitet
• Projektledning i verksamhetsutvecklande projekt inom kundservice & lojalitetsavdelningen
• Support och utbildning på användning av våra contact center system
• Omvärldsanalys och upphandlingar
Kvalifikationer och egenskaper:
Vi ser att du är en person med akademisk examen från teknisk högskola/universitet och som tidigare har jobbat i en organisation med stor kundservice. Du har erfarenhet av projektledning och har tidigare erfarenhet av liknande contact center system. Då arbetet kräver internationella kontakter är du flytande i tal och skrift i både svenska och engelska.
Som person är du analytisk och har en kommunikativ förmåga som gör det lätt för dig att på ett pedagogiskt sätt dela med dig av dina kunskaper. Du är en social person som tar egna initiativ, kommer med nya idéer och ser lösningar på problem som kommer i din väg. 
Är du den vi söker? Välkommen in med din ansökan redan idag!

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-04-11
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Tomas Taesler, +46 735 33 7204

Företag
Hi3G Access AB Kundservice

Adress
Hi3G Access AB Kundservice
Box 30213
10425 STOCKHOLM

Jobbnummer
616544

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hi3G Access AB Kundservice

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hi3G Access AB Kundservice: