3 söker en chef till Team Dance på Kundservice Privat

3 / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 3 i Stockholm, Solna, Täby, Södertälje, Gnesta eller i hela Sverige

3 grundades år 2000 och verkar för mobil kommunikation på kundens villkor. Vi är idag 1500 engagerade personer i ett lönsamt och säljdrivet tillväxtföretag som ägs av Hongkongbaserade Hutchison Whampoa Limited och svenska Investor AB, två resursstarka aktörer med djup branschkunskap. Varumärket 3 finns idag i ett tiotal länder världen över.

3 vågar vara annorlunda, vi är ett snabbt växande företag och utmanar ständigt marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade kollegor som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt satta mål.

3's Kundservice hanterar alla frågor och utmaningar som våra privatkunder har och vårt mål är att ständigt överträffa våra kunders förväntningar på vad en kundservice kan leverera. Hos alla våra avdelningar leder vi kampen för nöjdare kunder och vi arbetar med att säkra kundens engagemang och förtroende till i 3

Vår huvuduppgift är att hjälpa våra kunder med frågor av teknisk och ekonomisk karaktär men även andra typer av frågor rörande abonnemang, mobiler och mediatjänster. I 3's starka kundfokus ingår merförsäljning till befintliga där vi dagligen ser till att bygga erbjudanden som passar bäst för varje enskild kund.

I samband med att en av våra chefer går vidare i sin karriär söker vi nu en ny engagerad och närvarande ledare.

Tjänsten som chef för Team Dance

Som chef för team Dance är du ansvarig för 17 personer och har totalt medarbetaransvar för serviceagenterna i ditt team. Vi söker en närvarande ledare som förstår att tillgänglighet, en god människosyn och förmågan att visa vägen och vara en god förebild är en del i ett framgångsrikt ledarskap.

Teamet arbetar mot uppsatta mål och därför är en av dina viktigaste uppgifter som chef att dagligen coacha medarbetaren i hans/hennes måluppfyllelse. Du ansvarar utöver det för löne- och utvecklingssamtal, teammöten, driftsmöten, mål- och resultatdiskussioner. Arbetstiderna varierar mellan kl 08.00 och 20.15 måndag till söndag.

Dina egenskaper och erfarenheter:

Du har tidigare ledarerfarenhet och har sen tidigare gärna arbetat inom en Kundserviceverksamhet eller liknande. Du är målorienterad med ett sinne för affärer, har ett brinnande intresse för service och att göra kunden nöjd. Du är en mycket engagerad ledare med ett gediget intresse av att utveckla människor. Du vet hur du får dina medarbetare att prestera samtidigt som du har förmågan att skapa en god teamkänsla.

Vi har ett mycket högt tempo på 3 och det är viktigt att du är en Doer som får saker och ting att hända och bli gjorda - hellre sätter du igång och justerar efter hand än skjuter upp det som behövs göras. Du är affärsmässig i ditt sätt att tänka och agera. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kundservice, försäljning eller Telekom.

På 3 erbjuder vi dig chansen att utvecklas som ledare in en miljö med drivna och engagerade medarbetare som tillsammans bidrar i kampen för nöjdare kunder.

Är du ledaren vi söker? Ansök redan idag. Vi intervjuar kandidater löpande.

Publiceringsdatum
2012-10-19

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Fast och rörlig lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-10-29
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ahmad Mahmoudkhan, +46 735 43 81 88
Jannica Friberg, +46 735438541

Företag
3

Adress
3
Box 30213
10425 STOCKHOLM

Jobbnummer
1370662

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 3

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 3: